کد خبر : 1382836 | 06 دی 1395 ساعت 16:10 | 47.4K بازدید | 1 دیدگاه

گزارش:

7مسیردشوار رئال برای‌شکستن‌رکورد بارسا و یووه

رئال مادرید برای شکستن رکورد شکست ناپذیری بارسلونا و یوونتوس، 7 مسیر بعضا سخت و دشوار را پیش رو دارد.

7مسیردشوار رئال برای‌شکستن‌رکورد بارسا و یووه

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید سال 2017 را مثل سال 2016 برای ثبت رکوردها و کسب افتخارات جدید آغاز خواهد کرد. اگر سال گذشته زیدان توانست دو رکورد ویژه را در تاریخ رئال جابه جا کند، حالا او امیدوار است در شروع سال جدید بتواند یک رکورد جهانی جدید را به نام کهکشانی ها ثبت کند.

سال گذشته رئال با هدایت زیدان، 37 بازی متوالی بدون باخت را به ثبت برساند و بدین ترتیب رکورد لئو بین هاکر شکسته شد. همچنین زیدان توانست رکورد بهترین شروع رئال در یک فصل را به نام خود ثبت کند؛ رکوردی که در اختیار رئال فابیو کاپلو در فصل 96-97 بود.

 

 

1164601

 

 

رئال با زیدان حالا در پی شکستن رکورد شکست ناپذیری بارسلونا و یوونتوس است. بارسا با انریکه در فصل 2015-2016 در 39 بازی متوالی متحمل باخت نشد و یوونتوس نیز با کونته در فصل 2011-2012، در 43 بازی متوالی بدون باخت ماند.

 

رئال کارش در سال 2017 را در خانه برابر سویا در دور یک هشتم نهایی کوپا دل ری(بازی رفت) شروع خواهد کرد. کهکشانی ها سپس در برنابئو میزبان گرانادای قعرنشین در هفته 17 لالیگا هستند.

بعد از این بازی، رئال باید به زمین سویا برود تا دیدار برگشت خود را برگزار کند. اگر رئال در این سه بازی بدون شکست بماند، رکورد شکست ناپذیری بارسلونا را شکسته و به رکورد ناتینگام فارست خواهد رسید.

 

سپس رئال باید خود را برای بازی در هفته 18 لالیگا مقابل سویا در سانچیس پیسخوان آماده کند. 3 بازی برابر تیم آماده و رده سومی سویا در طول 15 روز می تواند آزمونی بسیار دشوار برای کهکشانی ها باشد.

 

بعد از سویا و در صورتیکه رئال موفق به صعود به یک چهارم نهایی کوپا دل ری شده باشد، باید بازی رفت خود در این مرحله را برگزار کند و سپس نوبت به دو بازی خانگی متوالی در لالیگا برابر مالاگا و سوسیداد خواهد رسید.

بدیهی است که رئال در صورت شکست ناپذیر ماندن در این سه بازی، موفق به شکستن رکورد یوونتوس آنتونیو کونته خواهد شد.

دیدگاه‌ها