کد خبر : 1383019 | 07 دی 1395 ساعت 13:43 | 21.3K بازدید | 0 دیدگاه

بین بازی اخبار پخش می کنند؛

یوسفی: در ورزشگاه مدرن مشهد بازی نمی‌کنیم!

محسن یوسفی بازیکن تیم پدیده معتقد است که علیرغم وجود بهترین ورزشگاه خاورمیانه در مشهد اجازه استفاده از آن داده نمی شود.

یوسفی: در ورزشگاه مدرن مشهد بازی نمی‌کنیم!

محسن یوسفی هافبک تیم پدیده در مورد دیدار روز گذشته برابر تیم ذوب آهن که با تساوی 1 بر 1 خاتمه یافت به خبرنگار "ورزش سه" گفت: ما چون دو بازی قبلی را از دست داده بودیم در این بازی به دنبال سه امتیاز بودیم. تیم ما واقعا در بحث فنی تیم خوبی است ولی از لحاظ نتیجه گیری نتوانستیم به همین میزان خوب باشیم. دیروز هم موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتیم البته تیم ذوب آهن هم در ضد حملات خطرناک بود ولی ما در مجموع می توانستیم برنده این دیدار باشیم.


وی در خصوص باد شدیدی که در ورزشگاه وجود داشت، ادامه داد: نیمه اول باد به نفع ذوب آهن بود و در نیمه دوم به سود ما. فکر می کنم یکی از مشکلات هم به طراحی استادیوم ها بر می گردد که با کوچکترین وزش باد، بازی را تحت تاثیر قرار می دهند.


محسن یوسفی در مورد قطع روند پیروزی های تیم ذوب آهن در مشهد افزود: می دانستیم با تیم خوبی بازی داریم و تمام تلاشمان این بود که حداکثر امتیاز را بگیریم. درست است گلی که زدیم با شانس همراه بود ولی موقعیت چندانی به تیم حریف ندادیم و موقعیت های زیادی هم برای گلزنی ایجاد کردیم.


هافبک تیم پدیده در مورد 4 بازی سخت این تیم و کسب 2 امتیاز از این دیدارها اظهار داشت: واقعا بازی های سختی را پشت سر گذاشتیم. وقتی با تیم های قدرتمند بازی می کنید، شرایط سخت تر می شود؛ اما ما در تمام مدت 4 بازی گذشته نمایش خوبی داشتیم و فقط در نیمه دوم مقابل استقلال عملکرد خوبی نداشتیم. مثلا در بازی با پرسپولیس لیافت ما بود که برنده بازی شویم و باید امتیازات بیشتری به دست می آوردیم.


یوسفی در مورد شرایط کلی نیم فصل لیگ عنوان کرد: لیگ امسال خیلی خوب شده و شاهد بازی های پرفشاری هستیم. با اینکه زمین ها کیفیت ندارد و استادیوم ها استاندارد نیستند. جالب است که بهترین استادیوم خاورمیانه در مشهد است و ما نمی توانیم از آن استفاده کنیم بعضی کارها در مشهد خنده دار است مثلا اینکه بین بازی اخبار پخش می شود.


وی در پایان در مورد عملکرد نه چندان خوب خط تهاجمی تیم پدیده و یونس شاکری گفت: یونس شاکری اگر بازیکن بدی بود چند سال بازی نمی کرد. نوع بازی تیم ما به شکلی است که مهاجم هدف کمک زیادی به بازیکنان کناری می کند و برای آن ها فضا ایجاد می کند.

دیدگاه‌ها