کد خبر : 1383079 | 07 دی 1395 ساعت 16:25 | 93K بازدید | 1 دیدگاه

تاریخ دربی پایتخت مشخص شد

استقلال-پرسپولیس؛ 24 بهمن در آزادی

دربی پایتخت بین دو تیم استقلال و پرسپولیس در تاریخ 24 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

استقلال-پرسپولیس؛ 24 بهمن در آزادی

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه روز 19 بهمن از سوی کمیته اجرایی AFC برای برگزاری بازی پلی آف لیگ قهرمانان آسیا برنامه ریزی شده بود، کمیته مسابقات لیگ برتر روز 20 بهمن را برای برگزاری دربی تعیین کرده بود. اما پس از بررسی هایی که به عمل آمد، در نهایت تاریخ 24 بهمن ماه برای انجام دربی پایتخت بین دو تیم استقلال و پرسپولیس اعلام شد.


سعید فتاحی، مسئول مسابقات لیگ برتر در همین خصوص به "ورزش سه" گفت: «به دلیل اینکه مشخص نبود پرسپولیس در مرحله پلی آف مسابقات حضور دارد یا نه، نمی توانستیم برنامه دقیقی را اعلام کنیم. اما خدا را شکر پرسپولیس به صورت مستقیم به لیگ قهرمانان آسیا راه یافت و استقلال هم در تاریخ 19 بهمن ماه میزبان السد خواهد بود. با توجه به اینکه در لیگ قهرمانان آسیا دو تیم روز قبل باید در زمین اصلی تمرین کنند، نمی توانستیم دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی را در تاریخ 18 بهمن ماه برگزار کنیم.»


وی ادامه می دهد: «در نهایت به این جمع بندی رسیدیم که دیدار دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی در همان تاریخ اعلام شده یعنی 17 بهمن ماه برگزار شود و در تاریخ 24 بهمن ماه دیدار دربی را برگزار خواهیم کرد. ساعت برگزاری دربی نیز پس از هماهنگی با شورای تامین اعلام خواهد شد.»

دیدگاه‌ها