کد خبر : 1383185 | 08 دی 1395 ساعت 08:52 | 44.2K بازدید | 2 دیدگاه

شیخ سلمان: موضع باشگاه الاهلی در قبال دو ستاره ایرانی

وضعیت جباری و منتظری در حال بررسی است

باشگاه الاهلی با بیان این که با مهاجم تونسی الغرافه برای امضای قرارداد تا پایان فصل به توافق رسیده اند موضع رسمی خود در قبال دو ستاره ایرانی را اعلام کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که مجتبی جباری و پژمان منتظری وضعیتی نامشخص در آینده باشگاه الاهلی دارند این باشگاه قطری مذاکرات با گزینه های مد نظر خود را آغاز کرده تا جایی که رسانه های قطری مدعی شدند خریدهای جدید جایگزین دو ستاره ایرانی خواهد شد.


در واکنش به این اخبار شیخ سلمان بن فیصل، مدیر سازمان فوتبال باشگاه الاهلی در گفتگو با الکاس ضمن تایید خبر توافق با یاسین الشیخاوی، مهاجم تونسی باشگاه الغرافه گفت: «به دنبال عقد قرارداد با این مهاجم تونسی جهت تقویت خط حمله تیم الاهلی با توجه به مصدومیت مجتبی جباری و دوری طولانی مدت او هستیم. البته مدیریت باشگاه الاهلی هنوز نشست نهایی جهت ثبت قرارداد الشیخاوی به جای یکی از بازیکنان فعلی را برگزار نکرده است».

 

1166505


او همچنین درباره وضعیت سید عدنان، مدافع بحرینی با توجه به پایان دوره درمانی پژمان منتظری گفت: «این مساله تحت بررسی و مطالعه باشگاه الاهلی قرار دارد، زیرا پژمان منتظری پس از پایان دوره مصدومیت خود آماده بازی است. در روزهای آینده تمامی مسائل مربوط به نقل و انتقالات تیم الاهلی روشن خواهد شد. شاید تعدادی از بازیکنان خارجی یا بومی را کنار بگذاریم و یا برای این که فرصت بازی پیدا کنند قرضی به تیم های دیگری انتقال داده شوند که از جمله آنها وضعیت جباری و منتظری خواهد بود».

دیدگاه‌ها