کد خبر : 1383218 | 08 دی 1395 ساعت 10:57 | 8.1K بازدید | 6 دیدگاه

کوچکترین دلخوری از کسی ندارم

بختیاری‌زاده: مسجدسلیمانی‌ها در قلبم هستند

سرمربی سابق تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان اعتقاد دارد چون پای عقایدش مانده از این تیم کنار گذاشته شده است.

بختیاری‌زاده: مسجدسلیمانی‌ها در قلبم هستند

به گزارش "ورزش سه"، سهراب بختیاری زاده در پایان نیم فصل اول لیگ دسته اول از هدایت نفت مسجدسلیمان کنار گذاشته شد. این اتفاق با واکنش هواداران مسجدسلیمانی مواجه شده و حالا بختیاری زاده در بیانیه ای به ابراز احساسات این هواداران واکنش نشان داده است.


در بیانیه بختیاری زاده که نسخه ای از آن در اختیار "ورزش سه" قرار گرفته، آمده است:


«سخنانم را با نام خدای یکتا آغاز می کنم. خدایی که جز او پناه و امیدی ندارم و به جز او از هیچکس در جهان هستی واهمه ندارم. از روزی که خدای منان تقدیرم را در مسجد سلیمان رقم زد، سعی کردم صداقت، صراحت و سلامت کاری را سرلوحه کارم قرار دهم. در این مدت هرگز از راه راست خارج نشدم و اجازه هم ندادم در حوزه کاری من افراد غیر مسئول ورود کنند.


از جمله مواهبی که خدای منان در این شهر سر راه من قرار داد، هواداران خوب و عزیز نفت مسجد سلیمان بودند. آنهایی که لیاقت بهترین‌ها را دارند. آنهایی که حقشان بیشتر از این است. متاسفانه در معرفی هواداران نفت مسجد سلیمان به فوتبال ایران اجحاف صورت گرفته است. من که ماه‌ها بین آنها و با آنها زندگی کردم می‌فهمم که مردم شهر اولین‌ها در خوبی هم بهترین هستند. آنها برای همیشه در قلب من خواهند ماند. هواداران تیم نفت مسجد سلیمان فوتبال فهم هستند و میهمان دوست و من امیدوارم که روزی در فوتبال به حق مسلم خود برسند.


در هفته‌ها و ماه‌هایی که در این تیم بودم و به جز خدمت به فوتبال مسجد سلیمان و مردم خوب این شهر تفکر دیگری نداشتم، سعی کردم به اصول خودم پایبند بوده و از آن عدول نکنم. گرچه برخی از مدیران سیاسی و ورزشی تنها و تنها از روی کم اطلاعی در امور ورزشی و فوتبالی انتظاراتی از من داشتند، اما من با اعتقاد به این که این تیم امانتی بیش در دست من نبود، هرگز در این امانت خیانت نکردم تا نزد خدای خودم سربلند باشم. اگر هم در این راه مشکلی بر سر راه من قرار گرفت و در تنگناهایی قرار گرفتم، بابت آن کوچکترین دلخوری از هیچ فردی ندارم.


در مجموع دوران خوبی را در نفت مسجد سلیمان داشتم و با خاطرات خوشی از این تیم جدا شدم. برای تیم نفت مسجد سلیمان بهترین‌ها را آرزو می کنم و از الان به بعد تنها کمکی که از دست من برای این تیم بر می‌آید دعا کردن برای آن است. آخرین جمله این که یک بار دیگر تاکید می کنم هواداران نفت مسجد سلیمان برای همیشه در قلب من هستند.»

دیدگاه‌ها