کد خبر : 1383223 | 08 دی 1395 ساعت 11:10 | 27.8K بازدید | 7 دیدگاه

آخرین آرای صادره از سوی کمیته انضباطی

محکومیت تراکتورسازی به بازی بدون تماشاگر

کمیته انضباطی آخرین آرای خود را در مورد تیم های لیگ برتری صادر کرد که مثل همیشه جرایم نقدی پررنگ تر است.

محکومیت تراکتورسازی به بازی بدون تماشاگر

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه استقلال تهران به خاطر تخلفات تماشاگرانش در بازی با پدیده 6 میلیون تومان جریمه نقدی شد. در گزارش نماینده فدراسیون فوتبال به فحاشی طرفداران تیم استقلال اشاره شده است. این در حالی است که استقلالی ها به خاطر تخلفات تماشاگرانشان در بازی با نفت تهران در جام حذفی به برگزاری یک دیدار بدون تماشاگر و 20 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شده اند.


در دیدار فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان چهار ترقه از سوی طرفداران تیم فولاد به زمین پرت شد. به همین خاطر باشگاه فولاد باید 7 میلیون تومان جریمه نقدی به حساب فدراسیون فوتبال واریز کند. البته تخلفات دیگری هم از این بازی گزارش شده است. بر همین اساس غلامحسین امینی فر، سرپرست تیم صنعت نفت آبادان به دلیل اعتراض مکرر به داور و بی احترامی به وی که منجر به اخراجش شد، به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 2 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد.


گفتنی است، تیم فولاد خوزستان به دلیل دادن شعارهای تحریک آمیز توسط تماشاگرانش باید 5 میلیون تومان جریمه نقدی پرداخت کند و به تذکر محکوم شد. در صورت تکرار، جرایم سنگین تری برای این تیم در نظر گرفته می شود.


تیم صنعت نفت آبادان نیز به خاطر فحاشی تماشاگرانش به پرداخت 70 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.


اما طرفداران تیم تراکتورسازی هم یک جلسه محروم شده اند. تماشاگران تیم تراکتورسازی تبریز به دلیل پرتاب گلوله های برفی به داخل زمین مسابقه در دیدار برابر سپاهان اصفهان و فحاشی به داور بازی به یک جلسه محرومیت از همراهی در ورزشگاه در اولین دیدار خانگی محکوم شدند. این تیم با توجه به سوابق در هفته های 5، 8، 9، 11 و 12 لیگ برتر به 20 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد. (این رای قابل تجدید نظر است)


در دیگر رای صادره  کمیته انضباطی با ارسال نامه ای به باشگاه صنعت نفت آبادان اعلام کرد که با توجه به رضایت باشگاه سایپای البرز، فعالیت رضا نوروزی بلامانع است.


کمیته انضباطی همچنین با ارسال نامه ای به باشگاه صبای قم اعلام کرد که محمد باقر صادقی، بازیکن تیم صبای قم تا اطلاع ثانوی و کسب رضایت از همراهی تیم خود و حضور در مسابقات رسمی محروم است. کلیه آرای فوق قطعی است.

دیدگاه‌ها