کد خبر : 1383242 | 08 دی 1395 ساعت 12:37 | 185K بازدید | 31 دیدگاه

مدیران استقلال مهاجم آلانیا را راضی می کنند؟

سجاد شهباززاده به تهران آمد

مهاجم مورد نظر استقلال در فصل نقل و انتقالات برای گذراندن تعطیلات نیم فصل به تهران سفر کرد.

سجاد شهباززاده به تهران آمد

به گزارش "ورزش سه"، شجاد شهباززاده بعد از پایان نیم فصل اول سوپر لیگ ترکیه و به ثمر رساندن یک گل در آخرین بازی نیم فصل در بازی گالاتاسرای هم اکنون به تهران سفر کرده است تا تعطیلات نیم فصل را در کشورش پشت سر بگذارد. این در حالی است که پیش از این گفته می شد منصوریان برای مذاکره با شهباززاده راهی تهران شده است.


سجاد شهباززاده برای تعطیلات ژانویه به ایران آمده است و تا دوم ژانویه حضور خواهد داشت ومسوولان باشگاه استقلال در این فاصله زمانی  این فرصت را دارند که در تهران مذاکرات جدی با شهباززاده انجام بدهند هرچند که هنوز صحبت جدی بین طرفین در نگرفته است و تمام اخباری که منتشر می شود در حد حدس و گمان رسانه ها است. 


شهباززاده در بازی های پایانی نیم فصل اول سوپر لیگ ترکیه شرایط نسبتا خوبی در آلانیا اسپور پیدا کرده است و این که آیا قید حضور در فوتبال ترکیه را می زند یا نه، تا چند روز آینده همه چیز مشخص خواهد شد.


مسوولان استقلال قصد دارند برای نیم فصل دوم مهاجم فصل گذشته خود را به تیم شان برگردانند اما آنچه واضح است این انتقال به راحتی انجام نخواهد شد. گفته می شود اگر مسوولان استقلال بتوانند پول رضایت نامه شهباززاده را پرداخت کنند، می تواند پیراهن آبی را برای نیم فصل دوم برتن او کنند و البته این به شرطی است که شهباززاده تمایل داشته باشد از حضور در فوتبال اروپا دست بکشد و به ایران برگردد.

دیدگاه‌ها