کد خبر : 1383326 | 08 دی 1395 ساعت 17:33 | 47.3K بازدید | 4 دیدگاه

دو امتیاز فاصله‌ تیم‌ منصوریان با بدترین استقلال‌ لیگ

امتیازات کسب شده توسط استقلال در پایان نیم فصل تنها یک رده بالاتر از بدترین نتیجه آنها در ادوار لیگ برتر است.

دو امتیاز فاصله‌ تیم‌ منصوریان با بدترین استقلال‌ لیگ

به گزارش "ورزش سه"، استقلال نیم فصل اول لیگ شانزدهم را در حالی با 22 امتیاز به پایان برد که این تعداد امتیاز در ادوار لیگ برتر تنها یک رتبه با بدترین میزان امتیاز کسب شده توسط آبی ها در پایان هفته پانزدهم فاصله دارد.


استقلال در لیگ هفتم با زوج حجازی و کریمی در پایان هفته پانزدهم تنها 20 امتیاز کسب کرده بود و حالا با 22 امتیازی که تیم منصوریان کسب کرده، در رده ما قبل پایانی قرار می گیرد. بیشترین امتیاز کسب شده توسط آبی ها در 15 بازی ابتدایی به لیگ یازدهم باز می گردد که تیم تحت هدایت مظلومی در 15 بازی، 33 امتیاز کسب کرده بود اما این تیم به قهرمانی لیگ نرسید.


آبی های تهرانی در نیم فصل اول لیگ پانزدهم، تنها 5 برد کسب کردند که این تعداد پیروزی برابر با بدترین آمار آنها در لیگ هفتم است که استقلال در نهایت در پایان این لیگ در رده سیزدهم قرار گرفت.

 

خط حمله آبی ها با به ثمر رساندن 18 گل در 15 بازی، دومین خط حمله ضعیف را در اختیار دارد. ضعیف ترین خط حمله استقلال در ادوار لیگ مربوط به لیگ دوازدهم است که آبی ها در این تعداد بازی 16 گل وارد دروازه حریفان کردند. نکته جالب توجه اما در این میان این است که استقلال در پایان این فصل به عنوان قهرمانی رسید.

دیدگاه‌ها