کد خبر : 1383463 | 09 دی 1395 ساعت 14:16 | 29.9K بازدید | 0 دیدگاه

کی‌روش وارد دوبی شد

سرمربی تیم‌‌ملی فوتبال ایران به امارات رفت تا برنامه‌های اردوی آماده‌سازی در این کشور را بررسی کند.

کی‌روش وارد دوبی شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، روزنامه ارم‌نیوز امارات گزارش داد: کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی تیم‌ملی فوتبال ایران شب گذشته (چهارشنبه) وارد شهر دوبی شد تا ضمن مذاکره با اماراتی‌ها برنامه‌های آماده‌سازی اردوی تیم ملی و بازی تدارکاتی برابر مراکش را مورد بررسی قرار بدهد.

 

این روزنامه اماراتی در ادامه نوشته است: کی‌روش پس از پایان دوره مرخصی خود در آفریقای جنوبی راهی امارات شد تا اقدمات انجام شده اردوی تیم‌ملی فوتبال ایران در این کشور را ارزیابی و مشکلات احتمالی که می‌تواند منجر به لغو بازی این تیم برابر مراکش شود را رفع کند.

 

روزنامه ارم‌‌نیوز سپس  اخبار رسانه‌های ایرانی مبنی بر لغو احتمالی بازی تدارکاتی ایران و مراکش به درخواست مسئولان اماراتی در تاریخ 7 ژانویه در شهر العین را مورد توجه قرار داد و نوشت: علیرضا اسدی، دبیر‌کل فدراسیون فوتبال ایران، اماراتی‌ها را به تلاش برای لغو بازی تدارکاتی ایران و مراکش متهم کرد.

 

روزنامه اماراتی به نقل از اسدی نوشت: فدراسیون فوتبال امارات به ما گفته است که حاضر به  فراهم کردن میزبانی از ایران در بازی تدارکاتی برابر مراکش نیستند. اماراتی‌ها نمی‌خواهند درخواست ایران را برای تامین شرایط لازم این بازی بپذیرند. هر چند فدراسیون فوتبال ایران و امارات همچنان برای حل مشکلات در حال صحبت کردن هستند.

 

ارم نیوز در خاتمه از به رسمیت شناختن بازی تدارکاتی تیم‌های ملی فوتبال ایران و مراکش در تاریخ 7 ژانویه 2017 میلادی در ورزشگاه شهر العین امارات توسط فیفا خبر داد.

 

دیدگاه‌ها