کد خبر : 1383542 | 09 دی 1395 ساعت 22:22 | 22.6K بازدید | 0 دیدگاه

نانی:

تیم قهرمان یورو، بهترین تیم تاریخ پرتغال نیست

نانی، هافبک باتجربه تیم ملی پرتغال، تایید کرد تیمی که در یورو 2016 به قهرمانی رسید، بهترین تیم تاریخ این کشور نبوده است.

تیم قهرمان یورو، بهترین تیم تاریخ پرتغال نیست

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان فرناندو سانتوس که به سختی از مرحله گروهی صعود کرده بودند، در نهایت توانستند با پیروزی 1-0 مقابل فرانسه در فینال، قهرمان یورو شوند.

 

نانی تایید کرد که پرتغال در سال های قبل تیم پرستاره تری داشت اما از اینکه تیم سال 2016 برای همیشه در یادها خواهد ماند، خوشحال است.

 

احساس فوق العاده ای بود و من هنوز هم گاهی اوقات به آن زمان فکر می کنم. این افتخاری بود که تعدادی از بهترین های تاریخ پرتغال دوست داشتند به آن برسند اما نتوانستند. قهرمانی با تیم ملی کشورم دستاورد بزرگی است. به این دستاورد خیلی افتخار می کنم.

 

 

1166729

 

 

رسیدن به جام احساس فوق العاده ای دارد و بعد از آن متوجه می شوید که چقدر برای رسیدن به آن تلاش کردید. رسیدن به قهرمانی در یورو، بهترین اتفاق زندگی من و هم تیمی هایم بود. ما خیلی آن را جشن گرفتیم. وقتی بار دیگر در تیم ملی یکدیگر را ملاقات کردیم، همچنان در مورد  آن قهرمانی صحبت می کردیم.

 

ما بهترین تیم تاریخ پرتغال نیستیم. تیم های دیگر بازیکنان بهتری داشتند اما ما بودیم که برای پرتغال جام بردیم و به این مسئله افتخار می کنیم."

دیدگاه‌ها