کد خبر : 1383582 | 10 دی 1395 ساعت 10:16 | 28.6K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ:

پپ می توانست انتخاب ساده تری داشته باشد

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول به تمجید از پپ گواردیولا، سرمربی سیتی پرداخت و مدعی شد که او می‌توانست چالش ساده تری انتخاب کرده و به تیمی راحت تر برود.

پپ می توانست انتخاب ساده تری داشته باشد

به گزارش "ورزش سه"، پس از دو دوره موفق در بارسلونا و بایرن مونیخ، گواردیولا برای این فصل به سیتی پیوست تا این بار هدایت یک تیم لیگ برتری را برعهده داشته باشد. با رقابت نزدیک در لیگ برتر، سیتی قهرمان از پیش تعیین شده لیگ نیست و حالا آنها در رده سوم جدول قرار گرفته اند. با این وجود کلوپ به تمجید از گواردیولا و شجاعت او پرداخت.

 

 

1165259

 

سرمربی آلمانی گفت:" او با چشمانی باز به اینجا آمد. می‌توانست پیشنهادات ساده تر در لیگ های ساده تر را قبول کند. می‌توانست هر جایی برود ولی او به اینجا آمد. 100 درصد از چالش بزرگی که پیش رویش است آگاه است. او می‌داند که در بارسا و بایرن تیمی فوق العاده داشت ولی روی نحوه بازی کردن تیم ها نیز تاثیر شگرفی داشت. اگر به عنوان مربی جدید به بارسلونا بروید، همه به شما می‌گویند که «فراموش نکن، ما همیشه به سبک گواردیولا بازی می‌کنیم». این بزرگترین تاثیری است که می‌توان داشت. بایرن از سال‌هایی که او آنجا بود راضی است زیرا گواردیولا مربی فوق العاده ای است."

دیدگاه‌ها