کد خبر : 1383755 | 10 دی 1395 ساعت 20:24 | 49.6K بازدید | 0 دیدگاه

قهرمان بازار زمستانی را داغ می کند؟

همه لیگ منتظر استقلال خوزستان

فصل نقل و انتقالات با حل شدن معادله استقلال خوزستان راحت تر حل می شود، معادلاتی که هنوز چند مجهولی هستند. در صورتیکه تا دوشنبه پول به تیم قهرمان فصل قبل نرسد، روز سه شنبه حداقل دو انتقال بزرگ و جذاب در استقلال خوزستان صورت می گیرد.

همه لیگ منتظر استقلال خوزستان

به گزارش"ورزش سه"، استقلال خوزستان در روزهای قبل اتفاق عجیبی در خود دیده است، مذاکره زهیوی با استقلال و طیبی با سپاهان باعث شد تا مسئولان این استان بفهمند این بار موضوع با دفعات قبل متفاوت است و در صورتیکه نتوانند پول به این تیم تزریق کنند، مشکلات اساسی برای این تیم به وجود می آید.

 

پورقاز و سید جلال عبدی اولین جدا شده ها
قبل از سوت پایان نیم فصل مشخص شد عزت پورقاز از این تیم با نظر پورموسوی و پورقاز جدا می شود و یک روز پس از بازی با صبای قم سید جلال عبدی به باشگاه رفت و از این تیم جدا شد.

 

1166896

 

زهیوی در باشگاه استقلال، طیبی در سپاهان
 اما هنوز اتفاق خاصی نیفتاده بود تا اینکه خبر حضور رحیم زهیوی در باشگاه استقلال باعث شد تا مسئولان استقلال خوزستان بدانند که مشتری های دست به نقد برای بازیکنانشان حاضر هستند تا مبلغ هنگفتی را به این بازیکنان بدهند.
سپس لیست غیر رسمی سپاهان منتشر شد و معلوم شد سید جلال عبدی، حسن بیت سعید و طیبی در لیست عبدالله ویسی هستند تا سپاهان برای ادامه لیگ برتر تقویت شود، عصر همان روز محمد طیبی در باشگاه سپاهان حاضر شد و بر سر مبلغ قرارداد با ویسی صحبت کرد تا نشان داده شود کاپیتان استقلال خوزستان هم در صورت نیامدن پول قصد ترک این تیم را دارد.
این مذاکرات در صورتی انجام شد که از سوی استقلالی های خوزستان به بازیکنان اجازه داده شد تا با هر تیمی می خواهند مذاکره کنند اما تا روز دوشنبه به تیم خود فرصت بدهند و هیچ قراردادی را امضا نکنند.

 

1166897

 

جلسه اضطراری در استانداری
شب گذشته جلسه اضطراری در استانداری با حضور استاندار خوزستان، شهردار اهواز، رئیس شورای شهر، هدایت ممبینی (عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال)، مدیرعامل، سرپرست، سرمربی، بازیکنان و دیگر عوامل باشگاه استقلال خوزستان برگزار شد. رحیم زهیوی، حسن بیت سعید، دورقی، مومنی و دیگر ستاره های استقلال خوزستان در این جلسه حاضر بودند تا نشان دهند در صورتی که مشکلات حل شود دوست دارند در تیم استان خود بمانند.

 

1166756

 

 

روشنایی: بازیکنان ما جزو منابع خوزستان هستند
بهمن روشنایی در جلسه مذکور این گونه سخن گفت: «چرا ما باید با وجود قهرمان شدن در لیگ برتر تا این اندازه مشکل داشته باشیم؟؛ چهار بازیکن تیم ملی نوجوانان که در مسابقات آسیا حضور داشتند از استقلال خوزستان بودند؛ چرا باید اجازه جدایی به آنها و ستاره‌های تیم بزرگسالان داده شود؟ درحالی که استان خوزستان صنعت زیادی دارد ولی هیچکس به تیم کمک نمی‌کند؛ منابع زیادی از جمله بازیکنان فوتبال در خوزستان هستند، چرا باید دیگر شهرها از آنها بهره ببرند؟»

 

1166898

 

ممبینی: نمی خواهید کمک کنید بگویید
هدایت ممبینی که عضو هیات رئیسه فدراسیون است، برابر استاندار و دیگر مسئولان این حرف ها را بر زبان آورد: «اگر قرار است به تیم کمک شود، همه بیایند و مردانه کمک و همراهی کنند تا وضعیت بچه‌های تیم سر و سامان پیدا کند؛ چند سال قبل هم فولاد قهرمان لیگ برتر شد ولی در آسیا به مشکل خورد؛ اگر هم نمی‌خواهید به این تیم کمک کنید بگویید تا بازیکنان در نیم‌فصل به دنبال زندگی‌شان بروند.»

 

1166899

 

استاندار خوزستان: مبلغ 2-3 میلیارد تزریق می شود
دکتر شریعی، استاندار خوزستان نیز در این جلسه گفت: «تمام تلاش من این است که با توجه به پیگیری هایی که برای رفع مشکلات مالی این باشگاه داشته ام و همچنان ادامه دارد، حداکثر تا روز دوشنبه هفته آینده، مبلغی بین دو تا سه میلیارد تومان به باشگاه تزریق می شود که این مبلغ از چند قسمت مختلف تامین می شود.
 ضمن این که در تلاش هستیم که با خریداری مواد اولیه از صنایع فولاد و در اختیار گذاشتن آن در اختیار گروه ملی جهت تولید، پول باشگاه و حقوق کارگران گروه ملی نیز به صورت کامل پرداخت شود.
 شما تا این جای کار نسبت به استان تعصب داشته اید و از شما می خواهم در ادامه لیگ و همچنین رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با تعصب کار و افتخارآفرینی کنید.»

 

1166757

 

وردوی ها: نانگ، حشمتی، ماهی و اکنون حجازیان
پورموسوی برای تقویت تیمش تا کنون آلویس نانگ، مصطفی ماهی و پیمان حشمتی را خریده و حسین حجازیان به زودی قراردادش با این تیم را منعقد خواهد کرد تا چهارمین خرید زمستانی پورموسوی لقب بگیرد.

 

همه لیگ منتظر استقلال خوزستان
اکنون تیم های دست به نقد لیگ برتر علی الخصوص استقلال و سپاهان  که به بازیکنان استقلال خوزستان برای قرارداد نظر دارند، منتظر خروجی عملی این جلسه هستند، آنها امیدوار هستند تا مانند قبل این وعده ها در حد صحبت باقی بماند تا بتوانند بازیکنان ستاره این تیم را به خدمت بگیرند. شاید معادلات فصل نقل و انتقالات با حل شدن معادله استقلال خوزستان به راحتی حل شود، معادله استقلال خوزستان به احتمال فراوان تا روز دوشنبه حل می شود.

 

1166900

 

پورموسوی: همه می مانند
سرمربی استقلال خوزستان امروز در گفت و گویی با "ورزش سه"، این گونه گفت: «طبق صحبت های انجام شده، ما پول های بازیکنان را روز دوشنبه واریز می کنیم و هیچ کس از تیم ما جدا نمی شود. نانگ، پیمان حشمتی و مصطفی ماهی را اضافه کرده ایم و درصدد هستیم تا تیممان را همچنان قوی تر و منسجم تر کنیم تا در نیم فصل دوم و لیگ قهرمانان آسیا بتوانیم نماینده ای شایسته برای مردم خوزستان باشیم. جا دارد تشکر ویژه ای از استاندار محترم دکتر شریعتی، آقای هدایت ممبینی، شهردار اهواز، رئیس و اعضای شورای شهر داشته باشم که جانانه و خالصانه در جلسه شب گذشته حضور داشتند و قول همکاری داده اند تا بتوانیم همچنان در خدمت مردم خونگرم خوزستان باشیم.»

 

 

دوشنبه سرنوشت ساز
بازیکنان استقلال خوزستان که نیم فصل بدون پول بازی کرده اند منتظر این هستند تا روز دوشنبه تکلیفشان روشن شود و اگر پول برسد همه در استقلال خوزستان خواهند ماند و حتی ممکن است پورقاز به این تیم بازگردد. اما اگر نرسد شاید روز سه شنبه دو انتقال مهم و جذاب در لیگ ایران را شاهد باشیم.

دیدگاه‌ها