کد خبر : 1383862 | 11 دی 1395 ساعت 13:06 | 28.4K بازدید | 3 دیدگاه

اعتراض‌های دایی حرفه‌ای نبود

طاهری: خلیل‌زاده را به هیچ تیمی نمی‌دهیم

مدیرعامل باشگاه سپاهان نسبت به حواشی به وجود آمده در بازی دیروز مقابل نفت واکنش نشان داد و گفت: ورود علی دایی به زمین در لیگی که عنوان حرفه‌ای را یدک می‌کشد درست نبود.

طاهری: خلیل‌زاده را به هیچ تیمی نمی‌دهیم

به گزارش "ورزش سه"،محسن طاهری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره حذف تیم فوتبال سپاهان اصفهان از جام حذفی با شکست مقابل نفت تهران اظهار کرد: بازی خوبی بود و بازیکنان عملکرد مناسبی داشتند. با این حال از نتیجه ناراضی هستیم و شرمنده هواداران شدیم. ضمن اینکه ما از وقت تلف شده‌ای که گرفته شد گله‌مندیم. خودمان حساب کردیم و دیدیم بازی در نیمه دوم بالای ۱۰ دقیقه زمان تلف شده داشت اما داور تنها ۶ دقیقه وقت اضافه گرفت.

 

مدیرعامل باشگاه سپاهان در ادامه نسبت به حرکات علی دایی در کنار زمین انتقاد کرد و گفت: این بازی‌ها در ایران و لیگ حرفه‌ای برگزار می‌شود. بازی‌های محلات یا استانی نیست و سطح بالای بازی‌ها شرایط حرفه‌ای را هم ایجاب می‌کند. بنابراین نباید در این شرایط مربی بخواهد تیمش را بیرون بکشد یا وارد زمین شده و از الفاظ تندی استفاده کند. ما که بالا نشسته بودیم فقط پرخاش آقای دایی را شنیدیم. حالت چهره او نشان می‌داد که اعتراض تندی به تصمیم داور دارد.

 

وی افزود: اگر پنالتی اشتباه نبوده پس چرا مربی باید وارد زمین شده و اینچنین بازی را متوقف کند؟ پس ناظر کجا حضور داشت؟ این اتفاقی که افتاد باعث شد استرس ۴۰ هزار تماشاگر به پنالتی‌زن ما منتقل شود و تمام شرایط به شکلی پیش رفت تا بازیکن ما پنالتی را گل نکند. اگر بلافاصله بعد از اعلام پنالتی ضربه زده می‌شد، شرایط تفاوت زیادی می‌کرد. بعد از آن هم این اتفاق را به خدا و ائمه نسبت می‌دهند و می‌گویند خدا خواست پنالتی گل نشود اما فکر می‌کنم این‌ها کار درستی نیست.

 

طاهری همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا حضور علی کریمی در سپاهان قطعی است؟ گفت: مذاکراتی را با خود کریمی انجام داده‌ایم و او زمانی که در اصفهان بود به دفتر باشگاه آمد. اما هنوز به طور رسمی با باشگاه دینامو زاگرب وارد مذاکره نشده‌ایم اما امیدواریم خود کریمی هم کمک کند تا رضایت‌نامه‌اش را بگیریم.

 

مدیرعامل سپاهان در پایان در واکنش به شایعاتی که مبنی بر قرارداد مشروط شجاع خلیل‌زاده با سپاهان مطرح می‌شود به ایسنا گفت: قرارداد شجاع خلیل‌زاده با سپاهان قرارداد کاملا عادی و مثل بقیه قراردادهاست. موضع ما هم همچنان همان است که بارها اعلام کرده‌ایم و این  بازیکن را به هیچ باشگاهی نخواهیم داد.

 

دیدگاه‌ها