کد خبر : 1383875 | 11 دی 1395 ساعت 13:40 | 26K بازدید | 0 دیدگاه

عبداللهی: کادر فنی درباره رحمتی تصمیم می‌گیرد

سرپرست تیم فوتبال استقلال می‌گوید رحمتی فعلا در تمرین‌های این تیم شرکت می‌کند و درباره ماندن یا جدایی او کادر فنی تصمیم‌گیری خواهد کرد.

عبداللهی: کادر فنی درباره رحمتی تصمیم می‌گیرد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، نصرالله عبداللهی در حاشیه تمرین امروز استقلال درباره برگزاری تمرین این تیم در کمپ مرحوم ناصر حجازی به جای زمین شماره ۲ آزادی اظهار کرد: مشکلاتی برای برگزاری تمرین در ورزشگاه آزادی وجود داشت و ما به اینجا آمدیم. هر دو زمین مشکلاتی دارد که ان‌شاءالله حل شود.

 

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره لیست ورودی و خروجی استقلال گفت: نام بازیکنان ورودی را که اعلام کرده‌ایم. کادر فنی خواستار ایمان مبعلی، رحیم زهیوی و سجاد شهباززاده شده است و باید ببینیم تا چه اندازه در جذب آن‌ها موفق هستیم.

 

او ادامه داد: لیست بازیکنان خروجی اعلام نشده و تا زمانی که تکلیف بازیکنان ورودی مشخص نشود کادر فنی لیست خروجی را اعلام نخواهد کرد. باید ببینیم در آینده چه اتفاقاتی می‌افتد.

 

عبداللهی درباره عملکرد این تیم در ادامه لیگ برتر خاطرنشان کرد: اگر روند تیم‌مان مانند دیدار با سپاهان باشد هواداران هم راضی خواهند بود و ما هم نتایج بهتری را کسب خواهیم کرد. فکر می‌کنم در نیم فصل دوم در اکثر بازی‌ها موفق خواهیم شد.

 

سرپرست استقلال درباره جدایی مهدی رحمتی گفت: کادر فنی درباره او تصمیم‌گیری خواهد کرد. رحمتی فعلا در تمرین‌ها حضور دارد و کار را پیش می‌بریم.

 

او درباره غیبت کاوه رضایی نیز اظهار کرد: زانوی کاوه آسیب دیده و او زیر نظر دکتر نوروزی کارهایش را پیش می‌برد. می‌توانید درباره شرایط او از پزشک تیم بپرسید. بعد از اتمام کارهای فیزیوتراپی به جمع بازیکنان اضافه خواهد شد.

 

عبداللهی با بیان اینکه برخی از بازیکنان این تیم از چندین باشگاه پیشنهاد دارند افزود: چند باشگاه طالب بازیکنان ما شده‌اند و در حال صحبت کردن با آن‌ها هستیم. چون مذاکرات نهایی نشده اسم باشگاه‌ها را نمی‌بریم.

 

وی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا در صورت ناموفق بودن در جذب بازیکنان مورد نظر منصوریان، لیست دومی هم وجود دارد گفت: لیست دوم وجود دارد و منتظر مذاکره با سه بازیکن مورد نظر منصوریان هستیم.

 

دیدگاه‌ها