کد خبر : 1383961 | 11 دی 1395 ساعت 17:53 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

رئیس کمیته انضباطی خبر داد؛

تخلفات دیدار سپاهان-نفت بررسی می‌شود

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون درباره دیدار سپاهان و نفت تهران می گوید پس از ارائه توضیحات ناظر بازی درباره این دیدار تصمیم گیری خواهد شد.

تخلفات دیدار سپاهان-نفت بررسی می‌شود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فدراسیون فوتبال، اسماعیل حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی گفت: درباره مسابقه جام حذفی که بین دو تیم سپاهان اصفهان و نفت تهران روز گذشته برگزار شد، منتظر گزارش مقامات رسمی مسابقه هستیم.

وی گفت: البته از طریق پخش مستقیم این بازی و صحبت‌های تلفنی با همکاران از برخی از جزئیات مسابقه مطلع شدیم. مطمئنا رسیدگی و تصمیم نهایی بعد از وصول گزارش خواهد بود. بدون شک راجع به نحوه داوری و یا اظهار نظرهای فنی تیم داوری، هیچ وقت کمیته انضباطی اظهار نظر نکرده و حتی در صلاحیت این کمیته قرار ندارد. صحبتهایی که عوامل هر دو تیم در خصوص داوری داشته اند، مسلما خلاف آیین نامه انضباطی است و مطمئنا اگر در گزارش های داور و نماینده سازمان لیگ نکات دیگری هم قید شده باشد، حتما رسیدگی خواهد شد.

رئیس کمیته انضباطی ادامه داد: علاوه بر اینکه داور مسابقه با کارتهای زرد و قرمز بازیکنان را با تصمیم انضباطی خود تنبیه کرده است، کمیته انضباطی هم مطابق آیین نامه اش این اختیار قانونی را دارد که مرتکبین تخلفات را تنبیه کند. مثلا از آنجایی که که بازیکن تیم سپاهان بعد از تصمیم داور با برخورد فیزیکی و ضربه سر با بازیکن تیم نفت درگیر شده است، حتما مجازاتی اضافه بر کارت قرمز هم دارد و تمامی بازیکنان این موضوع را

می‌دانند.
وی ادامه داد: امیدواریم به محض وصول گزارش دو مسابقه نیمه نهایی که در اصفهان برگزار می‌شود، کمیته انضباطی بتواند در اولین فرصت ممکن تصمیم‌گیری کند و روشن است که تنبیه انضباطی و محدویت‌هایی که کمیته انضباطی برای متخلفین بازی‌های حذفی تعیین می‌کند، طبق قانون در همه مسابقات رسمی از جمله مسابقات نیم فصل دوم لیگ برتر اعمال خواهد شد.

دیدگاه‌ها