کد خبر : 1383981 | 11 دی 1395 ساعت 18:24 | 21.8K بازدید | 0 دیدگاه

شکایت ابراهیمی از باشگاه فولاد

بازیکن شمالی فولاد خوزستان که از لیست این تیم کنار گذاشته شده برای احقاق حق خود به دنبال شکایت از این باشگاه است.

شکایت ابراهیمی از باشگاه فولاد

به گزارش "ورزش سه"، حسین ابراهیمی که در ابتدای فصل راهی فولاد خوزستان شده است، اکنون با ادعای مسوولان این باشگاه مبنی بر عدم ثبت قرارداد مواجه شده است. این در حالی است که این بازیکن مدعی است قراردادش به صورت رسمی ثبت شده است و او به دنبال این است تا برای احقاق حق خود از این باشگاه شکایت کند. حسین ابراهیمی در ابتدای فصل قراردادش را با فولاد به امضا رسانده بود اما بعد از مصدومیت نتوانست در تمرینات گروهی این تیم حاضر شود و برای مداوا راهی دوبی شد تا زیر نظر پزشک مراحل درمانی اش را پشت سر بگذارد.

 

ابراهیمی در این باره به خبرنگار ما می گوید: اواخر تیرماه قراردادم با فولاد را منعقد کردم و یک هفته مانده به مسابقات مصدوم شدم، مراحل درمانم کمی طول کشید و از طریق یکی از دوستان به دوبی رفتم و از طریق یک دستگاه که در ایران وجود ندارد با هفت – هشت جلسه وضعیتم خوب شد. اگر در ایران قرار بر عمل جراحی بود مشکلی مشابه آرش افشین و دوری یک و نیم ساله او متوجه من نیز می شد که خوشبختانه با اقدام مناسب این مساله گریبان مرا نگرفت. اکنون نیز تمریناتم را دنبال می کنم و مشکلی برای بازی کردن ندارم و زیر نظر مربی اختصاصی تمرینات را پشت سر می گذارم. با این حال هنوز پاسخی از سوی مدیران فولاد دریافت نکرده ام و این در حالی است که طبق قانون با عقد قرارداد با این باشگاه بازیکن فولاد محسوب می شوم.

وی درباره اینکه تصمیمش برای آینده چیست گفت: همانطور که گفتم من قرارداد رسمی با فولاد دارم اما آنها به تعهدات خود عمل نکرده اند و پاسخ مرا هم نمی دهند. با این حال با تمام احترامی که برای هواداران این تیم قائل هستم چاره ای جز شکایت از این تیم برایم باقی نمانده است. چند تیم برای حضور در نیم فصل دوم به من پیشنهاد داده اند اما با این حال منتظر پاسخ مسوولان فولاد هستم و امیدوارم مشکلات بدون اینکه مراحل قانونی را طی کنم برطرف شود.

دیدگاه‌ها