کد خبر : 1384050 | 11 دی 1395 ساعت 23:38 | 127.4K بازدید | 0 دیدگاه

پس از برگزاری جلسه؛

افشین اولین خروجی منصوریان در نیم فصل

مهاجم جنوبی آبی ها روز یکشنبه با حضور در ساختمان باشگاه استقلال رضایت نامه خود را دریافت خواهد کرد.

افشین اولین خروجی منصوریان در نیم فصل

به گزارش "ورزش سه"، آرش افشین هافبک مهاجم آبی ها اولین بازیکنی است که به صورت رسمی از جمع آبی ها جدا خواهد شد. افشین که بعد از دوران سخت حضور در ملوان در ابتدای فصل با رد پیشنهاد چند تیم لیگ برتری راهی استقلال شده بود، نتوانست در جریان 15 بازی لیگ برتر و 4 بازی جام حذفی جایگاه ثابتی در استقلال پیدا کند تا این بازیکن تبدیل به اولین مهره ای شود که منصوریان پای برگه رضایت نامه او را امضا می کند.


سرمربی آبی ها در جلسه ای به افشین گفته که می تواند روز یکشنبه با حضور در باشگاه، رضایت نامه خود را دریافت کند تا شرایط برای حضور در تیم های دیگر لیگ برتری برای او فراهم شود. هر چند پیش از این منصوریان گفته بود که به دنبال این است که از افشین در نیم فصل دوم استفاده کند، اما فشارهایی که سرمربی آبی ها در هفته های گذشته بابت بازی ندادن به افشین تحمل کرده باعث شده منصوریان از تصمیم ابتدای فصل خود عقب نشینی کند و افشین در پایان نیم فصل اول مجبور به خداحافظی شده است. سرمربی استقلال که در نیم فصل اول لیگ بابت خط زدن ستاره های این تیم از لیست 18 نفره مشکلات زیادی را تحمل کرده بود، در نیم فصل دوم تصمیم دارد تا با خلوت کردن این تیم از بازیکنان سرشناس، به نوعی از این دردسر راحت شود.

 

این اتفاق در حالی رخ داده که بعد از این جلسه افشین و نزدیکان او با وجود علاقه به جدایی از استقلال، این موضوع را تایید یا تکذیب نکردند تا ابهام درباره جدایی او بیش از گذشته شود. این ملی پوش سابق فوتبال ایران قصد دارد تا فوتبال خود را در تیمی ادامه دهد که کار سختی برای حضور در ترکیب اولیه آن ندارد و به دنبال حضور در تیمی است که شانس بازی در آن تیم داشته باشد.

 

آرش افشین در مدت زمان حضور در استقلال تنها در دیدار برابر صبای قم در جام حذفی از ابتدا برای آبی ها به میدان رفت که در این دیدار نیز در دقایقی که در زمین حضور داشت، نمایش قابل قبولی به نمایش گذاشت. این بازیکن در دیدارهای لیگ برتری استقلال وقت زیادی برای نمایش توانایی های خود پیدا نکرد تا در نهایت پیش از آنکه منصوریان رسما لیست خروجی خود را اعلام کند، از این باشگاه جدا شود.

دیدگاه‌ها