کد خبر : 1384065 | 12 دی 1395 ساعت 09:04 | 18K بازدید | 0 دیدگاه

پُرشورها نصف جهان هم هستند

تماشاگران تراکتورسازی در دیدار با ذوب‌آهن به حمایت از تیم‌شان پرداختند و در صعود شاگردان قلعه‌نویی به فینال جام حذفی موثر بودند.

به گزارش "ورزش سه"، تراکتورسازی امسال بیشتر از گذشته بازیکنان مطرحی در خود جای داده و امیر قلعه‌نویی نیز که سرمربیگری آن را برعهده دارد با افتخارات زیادی هدایت سرخ‌پوشان را برعهده گرفته و این موارد در کنار هم توانسته تیم قدرتمندی بسازد و موجب شود در لیگ برتر جایگاه دوم را داشته باشند و در جام حذفی نیز به فینال صعود کنند.

 


با اینکه چهره‌های سرشناسی روی نیمکت و داخل زمین تراکتورسازی هستند ولی نباید از نقش موثر تماشاگران پُرشور تبریزی در موفقیت‌های این تیم چشم پوشید؛ تماشاگرانی که در سرمای شهرشان یا حتی گرمای جنوب به اهواز می‌روند تا از تراکتورسازی حمایت کنند.

 


پُرشورهای تراکتور دیروز هم مثل همیشه یار دوازدهم تیم‌شان بودند و در دیدار نیمه نهایی جام حذفی که 3 بر 2 به سودشان تمام شد، یک پارچه تشویق می‌کردند و دغدغه پیروزی داشتند طوری که یکی از آنها در اواسط نیمه دوم و یکی دیگر پس از به ثمر رسیدن گل فرزاد حاتمی در دقیقه 90 دچار حمله قلبی شدند و به مراکز درمانی فولادشهر انتقال یافتند.

 

1167159

دیدگاه‌ها