کد خبر : 1384067 | 12 دی 1395 ساعت 09:06 | 18.1K بازدید | 0 دیدگاه

بازتاب رویارویی ایران و مراکش در رسانه‌های قطر

با قطعی شدن رویارویی ایران و مراکش در اردوی آماده سازی امارات رسانه های قطری از این بازی به عنوان فرصتی مناسب برای کادر فنی عنابی برای آنالیز رقیب آینده نام بردند.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که بعد از حرف و حدیث های فراوان در خصوص لغو اردوی تیم ملی در امارات مشخص شد دو تیم ایران و مراکش در روز هفدهم دی ماه در شهر العین امارات به مصاف هم خواهند رفت رسانه های قطری گزارش های مفصلی پیرامون این بازی منتشر کرده و از آن به عنوان بهترین فرصت برای آنالیز حریف بعدی تیم ملی قطر برای خورخه فوساتی و دستیارانش نام بردند.

 

1167161


روزنامه استاد الدوحه با تایید برگزاری این بازی در روز 5 ژانویه 2017 در امارات نوشت:« ایران و مراکش در اولین روزهای سال نو میلادی دیداری دوستانه و تدارکاتی با هم خواهند داشت تا خود را برای بازی های جام ملت های آفریقا و همچنین مقدماتی جام جهانی آماده کنند که این بازی فرصت خوبی برای شناخت از حریف آینده تیم ملی قطر خواهد بود».


قطر و ایران روز سوم فروردین ماه 96 در اولین بازی دور برگشت مقدماتی جام جهانی در ورزشگاه حمد بن جاسم دوحه مقابل هم صف آرایی می کنند که این دیدار برای عنابی ها حکم مرگ و زندگی را دارد به همین خاطر قطری ها دوست ندارند بار دیگر به ایران ببازند.

دیدگاه‌ها