کد خبر : 1384091 | 12 دی 1395 ساعت 09:33 | 42.8K بازدید | 0 دیدگاه

سرپرست باشگاه نفت تهران؛

سرخابی‌ها دور مبعلی و پراهیچ را خط بکشند

سرپرست باشگاه نفت تهران اعلام کرد این تیم به هیچ عنوان قصد واگذاری ایمان مبعلی و ایگور پراهیچ را ندارد و این در حالی است که استقلال و پرسپولیس در لیست جذب خود نام این دو بازیکن را قرار داده است.

سرخابی‌ها دور مبعلی و پراهیچ را خط بکشند

به گزارش "ورزش سه"، حسین شهریاری، سرپرست باشگاه نفت تهران در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص شرایط اخیر این تیم و همچنین شایعاتی که درباره جدایی ایمان مبعلی و ایگور پراهیچ شنیده می شود، واکنش نشان داد.


او در خصوص دیدار حساس تیمش برابر سپاهان و صعود به فینال جام حذفی گفت: بازی سختی بود و پیش از آن در دیدار برابر استقلال تمام بازیکنان ما قلع و قمع شده بودند. در آن بازی حسابی کارت دریافت کردند و البته من وارد این مسائل نمی شوم که کارت گرفتند یا کارت به آنها داده شد اما به هرحال آقای دایی خیلی از بازیکنانش را برابر سپاهان در اختیار نداشت. علی دایی با غیرت و دست خالی وارد این بازی شد. همدلی و همبستگی و درایت کادرفنی و بازیکنان باعث این پیروزی بزرگ برای تیم ما شد.


شهریاری در خصوص اتفاقات حاشیه ای این بازی گفت: حاشیه را باید در خود ورزشگاه جستجو کرد. زمانی که از بلندگوهای استادیوم هم شعارهایی منتشر شد که با روح جوانمردی فوتبال منافات داشت. اینکه این اتفاقات در اصفهان می‌افتد جای سوال دارد و جا دارد که این اتفاقات ریشه‌ای بررسی شود. اخراج توحید غلامی نیز به نظرم ناجوانمردانه بود. هر کس جای دایی بود برآشفته می شد، به نظر شما یک مربی چقدر ظرفیت دارد که این اتفاقات را در خصوص تیمش ببیند و سکوت کند؟ تیم ما در اصفهان خیلی اذیت شد، اما مقاومت کرد. من ایرادی به داوری نمی‌گیرم اما همه عوامل دست به دست هم می‌دادند تا شرایط را به ضرر نفت کنند اما ما توانستیم از این مرحله عبور کنیم.


سرپرست نفت با ستایش از عملکرد بازیکنان و خصوصا کادرفنی در واکنش به این سوال که آنها علیرغم اقدام دیرهنگام برای شروع لیگ، توانستند عملکرد مثبتی از خود به نمایش بگذارند گفت: این خصوصیات تیم‌های تحت هدایت علی دایی است. ما اکنون تبدیل به تیم شده ایم. ایشان در این زمینه زحمت زیادی کشیدند. همه کمک کردند تا تیم یکپارچه و همدل شود. حمایت از بخش خصوصی باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد. علیرغم مشکلاتی که بخش خصوصی برای حضور در ورزش متحمل می شود آن حمایت لازم دیده نمی شود.


شهریاری با انتقاد از انتشار لیست بازیکنان مورد نظر استقلال و پرسپولیس و مذاکره با بازیکنان تیمش گفت: استقلال و پرسپولیس خیلی راحت اسامی بازیکنان مورد نظر خود را انتشار می دهند و می‌گویند فلان بازیکن را می‌خواهیم. بدون توجه به اینکه این بازیکنان با تیم قرارداد دارند. بدون توجه به اینکه این تیم برای بازیکنان خود هزینه کرده و به آنها نیاز دارد. به نظرم و با احترام به مربیان این دو تیم باید بگویم به جای این مسائل بهتر است تیم خود و پتانسیلی که در اختیار دارند را قدرتمند کنند و از مذاکره با بازیکنان تحت قرارداد ما خودداری کنند.

با تشکر از علی دایی که در مقطع ابتدایی فصل و زمان کمی که در اختیار داشت، توانست بازیکنان را با کیفیت مناسب آماده کند. این مربی است که نقش اساسی دارد و باعث شده تا اکنون تیم کاملی شویم. در ابتدای فصل و با توجه به شرایطی که داشتیم نتوانستیم بازیکنان مدنظر را جذب کنیم اما آقای دایی توانستند از بضاعت موجود به بهترین شکل استفاده کنند و اکنون تیم نیازمند به تمام پتانسیل خود است.


وی با اشاره به اینکه اجازه جدایی به بازیکنان مدنظر استقلال و پرسپولیس از جمع تیم خود را نخواهد داد گفت: این کار اصلا درست نیست که با بازیکن ما مذاکره شود. با تمام احترامی که برای این دو تیم و مربیان آنها قائل هستم باید بگویم که بهتر است بازیکنان خود را حفظ کنند و به تقویت آنها بپردازند.

ایمان مبعلی بهترین بازیکن تیم ماست و مهندس خوب ما محسوب می شود، ما به هیچ قیمتی اجازه نمی دهیم او جدا شود. مساله در خصوص ایگور پراهیچ نیز همینطور است و دور بازیکنان ما را خط بکشند، اجازه جدایی به آنها را نخواهیم داد. ما در فینال جام حذفی حضور داریم و این فرصت را داریم تا قهرمان شویم و هیچ وقت نمی‌گذاریم تیم تضعیف شود.


شهریاری در خصوص اینکه ایمان مبعلی اعلام کرده در آخرین فصل حضورش در فوتبال به دنبال خداحافظی با پیراهن استقلال است گفت: همانطور که گفتم او بهترین بازیکن ماست و ارزش زیادی برای ما دارد. من چنین چیزی نشنیدم و او نیز چنین حرفی به ما نزده است. نه اینکه اجازه جدایی به او ندهیم بلکه او را با احترام در تیم خودمان حفظ خواهیم کرد، تمام بازیکنان جزو سرمایه‌های ما محسوب می شوند و برای ما از ارزش زیادی برخوردار هستند.

 

 سرپرست باشگاه نفت تهران در پایان در خصوص شانس این تیم برای کسب عنوان قهرمانی در جام حذفی گفت: پتانسیل تیم ما بسیار بالاست و از کادرفنی و بازیکنان خوبی بهره می بریم و این انگیزه ما را برای کسب موفقیت بالا می برد. جای خوشحالی دارد که هم در جام حذفی و هم لیگ برتر شرایط خوبی داریم و اکنون باید بگویم با تمام احترامی که برای مردم خوب آذربایجان و هواداران تراکتور قائل هستیم، به دنبال این هستیم که جام را در تهران حفظ کنیم.

دیدگاه‌ها