کد خبر : 1384134 | 12 دی 1395 ساعت 11:56 | 36.2K بازدید | 0 دیدگاه

اصلا خطا نکردم که اخراج شوم

غلامی: دایی فوتبالم را زنده کرد

مدافع نفتی ها در بازی برابر سپاهان می گوید در این بازی نباید از زمین اخراج می شدم چرا که اصلا روی بازیکن حریف مرتکب خطایی نشد.

غلامی: دایی فوتبالم را زنده کرد

به گزارش "ورزش سه"، توحید غلامی بازیکن تیم فوتبال نفت‌تهران که در دیدار برابر سپاهان از زمین اخراج شد در رابطه با این بازی گفت: بازی، زمین و کلا همه چیز خوب و تیم ما هم خیلی سرحال بود. با وجود آنکه چند بازیکن اصلی‌مان در این دیدار حضور نداشتند اما هیچ تفاوتی در عملکرد بازیکنانی که در این بازی حضور داشتند و بازیکنان باتجربه‌ای که در این بازی نبودند وجود نداشت چون همه بازیکنان نفت با هم یکدل هستند.


وی در ادامه افزود: هرچند در نیمه اول موقعیت‌های ما بیشتر بود و در نیمه دوم آنها کمی سوار بر بازی بودند اما در کل این تیم نفت بود که باید برنده میدان می شد که به این حق رسیدیم. 


هافبک نفت درباره اخطارهایی که از داور بازی دریافت کرد و در نهایت از بازی اخراج شد گفت: در خطای اول که روی احسان حاج‌صفی انجام شد او خودش گفت که تو توپ من را زدی و خطا نبود چه برسد به کارت و روی توپ دوم هم همه دیدند که اصلا خطا نبود. اکثر کارشناسان در برنامه زنده گفتند که به هیچ عنوان آن حرکت من خطا نبوده، جالب اینکه کارت هم نداشته نمی‌دانم چه شد که داور به من 2 کارت زرد آن هم به فاصله کم و سپس کارت قرمز نشان داد؟ البته قسمت اینطور بود و زیاد هم دنبال مابقی ماجرا نیستم. مهم این بود که تیم‌مان به فینال جام‌حذفی صعود کند که خب این اتفاق افتاد.


غلامی پس از گذراندن خدمت سربازی و بازی در نیروزمینی به نفت پیوست و این دومین حضورش در میدان بود، او در این‌ رابطه گفت: کسانی که در نفت حضور دارند همه جز بهترین‌ها هستند من پس از حضور در استقلال 2 فصل برای خدمت سربازی‌ام در نیروزمینی حضور داشتم و از رقابت‌های لیگ دور بودم اما به کمک آقای دایی دوباره به لیگ‌برتر بازگشتم و فوتبالم را زنده کردند. آقای دایی هر زمان از من بخواهند که در هر تیمی که مدنظرشان است حضور پیدا کنم با جان و دل برایشان بازی خواهم کرد چراکه خود را مدیون ایشان می‌دانم.

دیدگاه‌ها