کد خبر : 1384383 | 13 دی 1395 ساعت 12:48 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

پس از پیشنهاد تیم اروپایی به گیوه و برهانی؛

تاخیر در کار دختران تاریخ ساز والیبال

مائده برهانی و زینب گیوه در انتظار رضایتنامه تیم های باشگاهی خود در ایران هستند تا در صورت وقوع این اتفاق آنها تبدیل به اولین لژیونرهای تاریخ والیبال بانوان شوند.

تاخیر در کار دختران تاریخ ساز والیبال

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بلغارستانی شومن به زینب گیوه و مائده برهانی، دو بازیکن تیم ملی والیبال زنان ایران پیشنهاد داده است تا به این تیم بپیوندند. این دو بازیکن که هم اکنون برای تیم های دانشگاه آزاد و بانک سرمایه در لیگ برتر بازی می کنند، در صورت انتقال به این باشگاه بلغارستانی، نخستین لژیونرهای والیبال زنان ایران خواهند شد.


گیوه در مورد آخرین وضعیت خود می گوید: «پیش از این باشگاه بلغارستانی، باشگاه های اروپایی دیگری هم در سال های گذشته به من پیشنهاد داده بودند اما همیشه یک مشکل بزرگ داشتیم و آن هم وقتی به باشگاه ها می گفتیم باید با حجاب بازی کنیم، پیشنهاد خود را پس می گرفتند و زیر بار این مسئله نمی رفتند. اما این بار باشگاه بلغارستانی پس از اینکه فیلم بازی های من و مائده برهانی را دید، به ما رسما پیشنهاد داده است که برای آنها بازی کنیم و حتی پذیرفته است که با حفظ پوشش اسلامی برای آنها بازی کنیم.»


گیوه درباره دریافت رضایت نامه از باشگاه دانشگاه آزاد گفت: «تازه هفته پنجم تمام شده است و هدف تیم ما هم رفتن روی سکو است. با توجه به این مسئله باید ابتدا از باشگاه خودم رضایت نامه بگیریم تا بتوانم به اروپا بروم. با توجه به شناختی که از محمد دادکان دارم فکر نمی کنم در این زمینه مشکل چندانی وجود داشته باشد چون ایشان سال های طولانی است که حامی ورزش، به خصوص ورزش زنان بوده است و به این خاطر دانشگاه آزاد همیشه تیم های قدرتمندی در رشته های مختلف داشته است. امیدوارم که باشگاه و آقای دادکان با رفتن من موافقت کنند و رضایت نامه ام صادر شود تا بتوانم اولین لژیونر والیبال زن ایران در یک لیگ اروپایی شوم.»

دیدگاه‌ها