کد خبر : 1384527 | 13 دی 1395 ساعت 22:32 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی شیرین من یونایتد در برابر وستهام

منچستر یونایتد موفق شد در دیداری جذاب و پرحاشیه با 2 گل از سد وستهام گذر کند.

پیروزی شیرین من یونایتد در برابر وستهام

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به تساوی لیورپول و دیدار دشوار چهارشنبه شب چلسی در برابر تاتنهام، منچستریونایتد برای نزدیک شدن به بالای جدول به 3 امتیاز این مسابقه نیاز مبرمی داشت. در 10 دقیقه ابتدایی اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداد اما در دقیقه 11 شوت دیدنی لانزینی از پشت محوطه با عکس العمل دیدنی دخیا همراه بود.

 

اما چند دقیقه بعد مایک دین با تصمیمی بحث برانگیز و به علت خطای فغولی روی فیل جونز، هافبک وستهام را مستقیما اخراج کرد تا وستهام در دقیقه 20، ده نفره شود. در ادامه و تا دقایقی، بازی به علت این تصمیم داور تحت الشعاع اعتراض دو تیم بود و با جنجال فراوانی دنبال شد.

 

 

1167494

 

 

اما شیاطین سرخ در دقیقه 36 بهترین شانس ممکن را برای گلزنی از دست دادند. زلاتان با ارسال پاس زیبا، میخیتاریان را صاحب موقعیت کرد و این هافبک ارمنستانی نیز با پاس عرضی در دهانه دروازه و در مقابل دروازه خالی، والنسیا را در موقعیت خوبی قرار داد اما ضربه آرام وی به رندولف برخورد کرد و در برگشت و در مقابل دروازه خالی، لینگارد هم ضربه خود را به دیرک دروازه کوبید تا در عین ناباوری، بهترین موقعیت برای گلزنی منچستر یونایتد از دست برود.

 

 

1167484

 

 

لحظاتی بعد، زلاتان باز هم در موقعیت خوبی قرار گرفت اما ضربه محکم او به سمت آسمان رفت. در اواخر نیمه اول، لانزینی باز هم شانس خود را از پشت محوطه امتحان کرد اما باز هم واکنش دیدنی دخیا مانع باز شدن دروازه من یونایتد شد تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

 

اما نیمه دوم بر خلاف انتظار با چند حمله از سوی وستهام آغاز شد. در دقیقه 52، آنتونیو روی ارسال یک ضربه آزاد صاحب موقعیت شد اما توپ روی سر او ننشست تا موقعیتی بسیار خوب برای چکش ها از دست برود.

 

 

1167489

 

 

اما بهترین موقعیت وستهام در دقیقه 59 و روی اشتباه مدافعان من یونایتد خلق شد که آنتونیو تک به تک را در مقابل دخیا از دست داد تا سنگربان اسپانیایی در دویست و پنجاهمین بازی خود برای شیاطین سرخ، یک بار دیگر دروازه تیمش را نجات دهد.

 

اما 3 دقیقه بعد وستهام تاوان این موقعیت سوزی را داد. نفوذ دیدنی راشفورد از جناح چپ و پاس به بیرون او، با ضربه دیدنی ماتا وارد دروازه وستهام شد تا ماتا تعویض طلایی مورینیو لقب بگیرد.

 

 

1167492

 

1167490

 

 

در دقیقه 67، پوگبا روی اشتباه پایت صاحب موقعیت شد اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 74 و این بار روی پاس راشفورد، باز هم پوگبا پشت محوطه صاحب موقعیت شد اما این بار هم ضربه او با کمترین اختلاف به بیرون رفت.

 

اما فشارهای من یونایتد در دقیقه 77 جواب داد و روی یک رفت و برگشت و پاس هره را، زلاتان در موقعیتی مشکوک به آفساید صاحب موقعیت شد و با ضربه ای محکم گل دوم را به ثمر رساند. 

 

دقایقی بعد، هره را این موقیعت را داشت که گل سوم را به ثمر برساند اما روندولف مانع این اتفاق شد. در ادامه نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا من یونایتد با این پیروزی 39 امتیازی شود.

دیدگاه‌ها