کد خبر : 1384860 | 15 دی 1395 ساعت 10:45 | 92.6K بازدید | 0 دیدگاه

پرونده جنجالی طلاق سرمربی سابق پرسپولیس

مصطفی دنیزلی تهدید به مرگ شد!

مصطفی دنیزلی، سرمربی مشهور ترکیه ای که در آستانه طلاق با همسرش قرار دارد، از سوی برادران همسرش مورد ضرب و شتم قرار گرفت و تهدید به مرگ شد.

مصطفی دنیزلی تهدید به مرگ شد!

به گزارش "ورزش سه"، خانم الچی که پدرش یکی از سیاست‌مدارهای مشهور ترکیه است، سال 2010 با دنیزلی ازدواج کرده بود ولی حال این دو تصمیم به طلاق گرفته اند. مصطفی دنیزلی از مادر دخترش سلین، در سال 1989 جدا شده بود و به مدت 14 سال نیز با خانم چیدم کایالی زندگی مشترک داشت. او در سال 2010 با اوین الچی که 25 سال از خود جوان تر است ازدواج کرد و زندگی آنها 6 سال به طول انجامید.

 

1170746

 

 


با این حال پس از 6 سال که کار آنها به طلاق کشیده شد، مصطفی دنیزلی از سوی برادران همسرش تهدید به مرگ شد و مورد ضرب و شتم قرار گرفت. روزنامه صاباح مدعی شد که برادران همسر دنیزلی، قصد داشتند مبلغ 5 میلیون لیر از او اخاذی کنند و در مقابل وقتی مصطفی دنیزلی حاضر به پرداخت چنین پولی نشده، او و خانواده اش را به مرگ تهدید کردند.

 


دنیزلی در شکایتی که ارائه کرده مدعی شده که برادران همسرش به خانه او آمده اند و پس از ضرب و شتم او اظهار کرده اند:" ما عشیره هستیم و به مغزت شلیک خواهیم کرد. نه تنها تو بلکه تمام افراد خانواده ات را می‌کشیم."

 

 

1170747

 


سرمربی ترکیه ای در شکایت خود ادامه داد:" من و خانواده ام امنیت جانی نداریم در حالیکه گناهی مرتکب نشده ایم. پس از اینکه من را مورد ضرب و شتم قرار دادند، بیهوش شدم و مرگ را جلوی چشمانم دیدم و از دادگاه می‌خواهم آنها را به سزای اعمالشان برساند."

 


مستخدمین خانه دنیزلی به عنوان شاهد به دادگاه معرفی شده اند. همچنان تصاویر دوربین های مداربسته در خانه دنیزلی نیز به عنوان مدرک به دادگاه ارائه شده است.

دیدگاه‌ها