کد خبر : 1384878 | 15 دی 1395 ساعت 12:37 | 153K بازدید | 12 دیدگاه

آندو: دوست دارم به استقلال برگردم

چراغ سبز تیموریان به منصوریان

هافبک سابق آبی پوشان پس از دو بار جدایی از این تیم، عنوان کرده تمایل دارد برای سومین بار به این تیم بپیوندد، اتفاقی که احتمال آن دور از ذهن نیست و شاید به زودی هواداران استقلال، هافبک سابق ارمنی تیمشان را باز هم در ترکیب ببینند.

 چراغ سبز تیموریان به منصوریان

به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان سابق تیم ملی که در اردوی اخیر این تیم حضور پیدا نکرد لیگ شانزدهم را با پیراهن تیم ماشین سازی تبریز آغاز کرد اما این روزها حرف و حدیث هایی مبنی بر پیوستن وی به جمع آبی ها شنیده می شود، آندرانیک تیموریان که پیش از این دو بار پیراهن استقلال را به تن کرده بود به احتمال زیاد برای سومین بار این مسئله را تکرار می کند تا به نوعی رکوردی را در این زمینه به نام خود ثبت کند. او در مصاحبه اخیر خود با روزنامه ایران ورزشی به وضوح از علاقه خود برای پیوستن به جمع آبی های پایتخت سخن گفته و البته این امر را منوط به مذاکره دو باشگاه با یکدیگر و در نهایت رضایت ماشین سازان کرده است.

 


* ممکن است باشگاه ماشین‌سازی با جدایی‌ات موافقت نکند؟


** اینکه آنها مخالفت کنند یا موافقت را من نمی‌دانم. باشگاه استقلال اگر من را می‌خواهد باید با آنها مذاکره کند. بعد حتما آنها من را می‌خواهند و در این باره حرف می‌زنند و در نهایت تصمیم می‌گیریم.


* انگار خودت هم تمایل زیادی به بازگشت داری؟


** حقیقت این است که دوست دارم به استقلال برگردم اما همانطور که گفتم در حال حاضر موافقت باشگاه ماشین‌سازی برایم از همه چیز مهم‌تر است.


* جایی نوشته بودند که باشگاه استقلال با تو مستقیم صحبت کرده است. این خبر را تایید می‌کنی؟


 ** نه، هیچ صحبتی با من نشده است. البته من هیچ وقت شخصا در این باره حرفی نمی‌زنم. مدیربرنامه‌های من سرژیک تیموریان، برادرم است. شاید با او صحبتی شده که من اطلاعی ندارم.


* چرا شخصا با استقلالی‌ها حرف نمی‌زنی؟


 ** چون این کار را حرفه‌ای نمی‌دانم. بازیکن باید مدیر برنامه داشته باشد که من هم همه امور را به آقا سرژیک واگذار کردم.


* برای استقلالی‌ها شروطی داری؟


 ** نه، من هیچ شرطی برای استقلال ندارم. البته در این باره باید برادرم نظر نهایی را بدهد.


* اگر ماشین‌سازی با جدایی‌ات مخالفت کرد؟


 ** برای من در حال حاضر نظر باشگاه ماشین‌سازی محترم است.

دیدگاه‌ها