کد خبر : 1385026 | 15 دی 1395 ساعت 19:16 | 137.8K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجم شماره یک آبی ها تمرین نمی کند

کاوه رضایی و آپشن بازی در تعطیلات نیم فصل!

مهاجم استقلال این روزها با بهانه های عجیب از حضور در تمرین این تیم خودداری می کند و البته مدیران استقلال با وجود هشدارهای مختلف نسبت به آینده او بی توجه هستند.

کاوه رضایی و  آپشن بازی در تعطیلات نیم فصل!

به گزارش "ورزش سه"، کاوه رضایی بعد از کش و قوس های فراوان در تمرینات استقلال حاضر شد اما رفتارهای او در تمرین این تیم باعث تعجب هواداران و حاضران در تمرینات این تیم شده است.


کاوه رضایی که موثرترین بازیکن استقلال در نیم فصل اول لیگ برتر بود، با پایان نیم فصل اول لیگ ترجیح داد در تمرین آبی ها حاضر نشود؛ غیبتی که در ابتدا دلیل آن مصدومیت این بازیکن معرفی شود اما مدیربرنامه های او پس از مدتی اعلام کرد دلیل غیبت این بازیکن بی توجهی مدیران استقلال به مطالبات این بازیکن و درخواست های او برای برگزاری جلسه است.

 

مدیربرنامه های کاوه رضایی در جلسه روز یکشنبه استقلالی ها با افتخاری حاضر شد و صحبتهایی پیرامون شرایط این بازیکن با منصوریان و مدیرعامل آبی ها انجام داد که در نهایت این بازیکن بعد از این جلسه پذیرفت که در تمرین استقلال حاضر شود اما حضور او در تمرین اتفاقات عجیب تری در پی داشت.

 

رضایی در روزهای گذشته در تمرین آبی ها تنها دقایقی کنار زمین با حضور سایر بازیکنان به گرم کردن بدن خود پرداخته اما به بهانه مصدویت از حضور در تمرینات گروهی خودداری کرده است. رفتاری که حاضران در تمرین را شگفت زده کرده و باعث شده تا این بازیکن و رفتارهای او بازتاب مناسبی در میان هواداران استقلال نداشته است. کاوه رضایی اما بی توجه به همه این اتفاقات همچنان بر مواضع خود اصرار دارد و باید دید که در آینده آیا مدیران استقلال می توانند با برگزاری جلسه با این بازیکن او را برای حضور در جمع آبی ها در نیم فصل دوم متقاعد کنند یا کاوه رضایی با استفاده از بندهای موجود در قراردادش، قرارداد خود با استقلال را فسخ کرده و راهی تیم دیگری می شود. نکته ای که در این میان غیر قابل انکار است، این است که رضایی تنها به دلیل مشکلات مالی در تمرین آبی ها حضور ندارد و مصدومیت او تنها بهانه برای پوشش کمکاری مدیران استقلال است.

 

رضایی و آینده او در استقلال مطمئنا از بازیکنانی که این باشگاه نام آنها را در لیست ورودی خود قرار داده مهم تر است و مدیران این باشگاه باید هرچه سریعتر برای حل مشکل این بازیکن، گام بردارند. استقلال در نبود کاوه در خط حمله تنها علی قربانی را در اختیار دارد و مذاکرات برای جذب مهاجم برای استقلال تا به امروز بی فایده بوده تا حضور کاوه در جمع آبی ها اهمیت دوچندانی پیدا کند.

دیدگاه‌ها