کد خبر : 1385254 | 16 دی 1395 ساعت 22:35 | 115.6K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم شرایط من را درک کنند؛

زهیوی: برای پیشرفت به قطر آمدم نه برای پول

ستاره نیم فصل اول آبی های اهواز به تیم الشحانیه پیوست، گفت و گوی اختصاصی و خواندنی ما با این بازیکن تازه وارد لیگ ستارگان قطر را از دست ندهید.

زهیوی: برای پیشرفت به قطر آمدم نه برای پول

گفت و گوی رحیم زهیوی با "ورزش سه"، پس از امضای قرارداد با باشگاه الشحانیه، را در ادامه بخوانید:

 


برای پیشرفت آمده ام نه برای پول
خوشحال هستم که مورد توجه تیم الشحانیه قرار گرفتم و با توجه به شناختی که آقای استیماچ از من داشت این انتقال انجام شد. من برای پیشرفت به قطر آمده ام و می خواهم همچنان بالا و بالاتر بروم، سقف آرزوهای من کوتاه نیست، پول برای من در اولویت نیست چراکه اگر این چنین بود در همان لیگ خودمان پیشنهادات بهتری داشتم. 

 


پیشنهاد اروپایی هم داشتم 
من از کشور یونان هم پیشنهاد داشتم اما با توجه به اتفاقات و بررسی شرایط ترجیح دادم قطر را انتخاب کنم.

 

1171292

 

با اجازه کی روش از اردوی تیم ملی جدا شدم
من برای پیوستن به تیم جدیدم لازم بود به اهواز و سپس به دوحه بروم و موضوع را با کی روش در میان گذاشتم و او با روی باز قبول کرد. انگیزه های زیادی دارم تا در جام جهانی روسیه بازی کنم. 

 


از مسئولان استقلال خوزستان ممنونم
من یک فصل و نیم فوق العاده در استقلال خوزستان داشتم و نشان دادم هنوز همان رحیم قبلی هستم و حرف های زیادی برای گفتن دارم، جا دارد از مسئولان استقلال خوزستان که مانع پیشرفت من نشدند تشکر کنم.

 


آرزوی موفقیت برای پورموسوی و رفقا
واقعا دلم برای تمام بچه ها تنگ شده است، از آقای پورموسوی و دیگر بازیکنان حلالیت می طلبم و امیدوارم که بهترین بازی ها را در ادامه لیگ و لیگ قهرمانان انجام بدهند. این را هم باید بگویم که دلم برای مثلث سوسنگردی خودمان" زد بی زد"  هم تنگ می شود.

 

 


باغیرت تر از پورموسوی پیدا نمی کنید
من دوست داشتم در استقلال بمانم اما بعضی ها این را نمی خواستند و باعث شد جدا شوم، از مردم خوب و فوتبال فهم خوزستان می خواهم پای مربی بومی و جوان خوزستانی بمانند و تا انتها کمکش کنند. تنها کسی که دلش برای تیم می سوخت او بود، من اکنون جدا شده ام و می توانم این را نگویم اما این را بدانید باغیرت تر از پورموسوی دیگر پیدا نمی کنید.


 
عذرخواهی از آقای منصوریان
نمی خواهم درباره گذشته صحبت کنم و از تمام مربیانی که نسبت به من لطف داشتند عذرخواهی می کنم. امیدوارم که آقای منصوریان شرایط من را درک کند، علاوه بر آقای منصوریان از دیگر مربیان ایرانی که به من پیشنهاد همکاری دادند تشکر می کنم.

 


تشکر ویژه از مردم خوزستان
از تمام مردم خوزستان که در این دو سه روز اخیر که پیشنهاد الشحانیه منتشر شده بود، با تمام وجود برای من دعا کردند تشکر می کنم. بدانند که من افتخار می کنم خوزستانی و سوسنگردی هستم و هیچ وقت خودم را از آنها جدا نمی دانم، امیدوارم نماینده خوبی برای فوتبال خوزستان باشم.

 


گفت و گو: سهیل احیایی

دیدگاه‌ها