کد خبر : 1385847 | 19 دی 1395 ساعت 14:55 | 66.7K بازدید | 0 دیدگاه

جشنواره گل برای پایان نیم فصل

ماشین‌سازی 3 - سایپا 3؛ کاظمی و فرکی پات شدند

دیدار مهیج و دیدنی باقی مانده از دور رفت دیدارهای لیگ شانزدهم، با تعداد گل های فراوان و با نتیجه نهایی سه بر سه به پایان رسید.

ماشین‌سازی 3 - سایپا 3؛ کاظمی و فرکی پات شدند

به گزارش "ورزش سه"، ماشین سازان که در این بازی دو بار از حریف خود پیش افتادند، در نهایت نتوانستند از برتری خود استفاده کنند، تیم مهمان پس از پیش افتادن از حریف خود وقتی بازی را مساوی دید بازهم تلاش خود را برای برتری به کار بست و از حریف خود نیز پیش افتاد اما در نهایت نتوانست از این برتری استفاده کند تا بازی باقی مانده از نیم فصل اول لیگ شانزدهم با تساوی به پایان برسد.

 


هفته پانزدهم لیگ شانزدهم، یکشنبه 19/10/95، ساعت 14:00، ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی
داور: موعود بنیادی فر               کمک ها: محمدرضا اکبریان - مهدی الوندی و علی دودانگه

 

ماشین سازی:

 

مانوئل فرناندز، حبیب گردانی، سعید مهدی پور، ادسون هنریکو، سجاد رهبر ، بهمن کامل، کاخا، سعید مهری، امین قاسمی نژاد، احمد امیر کامدار(50 علی دیندار(70 شهاب زاهدی)، پیام صادقیان
سرمربی: فرهاد کاظمی 

 

سایپا:

 

حامد فلاح زاده، جونیور، روزبه شاه علیدوست(65 محمدرضا سلیمانی)، علی زینالی(63 علی قلی زاده)، سعید لطفی، سجاد مشکل پور، علیرضا علیزاده، امید خالدی، رضا جعفری، ایوب کلانتری(78 حامد شیری) و غلامرضا رضایی
سرمربی: حسین فرکی

 

 

کارت زرد:

 


کاخا (45) و سعید مهری(50(70)) از ماشین سازی

 

 

 

شرح گل ها

 


ماشین سازی تبریز 1 سایپا 0 (دقیقه 13، امین قاسمی نژاد) : حملات ماشین سازان در نهایت تا پیش از به پایان رسیدن پانزده دقیقه ابتدایی نتیجه داد و پاس پیام صادقیان با شوت دیدنی قاسمی نژاد از پشت محوطه جریمه یکی از زیباترین گل های نیم فصل اول لیگ شانزدهم را رقم زد.

 

ماشین سازی 2 سایپا 0 (دقیقه 29، امین قاسمی نژاد) : بازهم همکاری پیام صادقیان و قاسمی نژاد نتیجه داد و پاس هافبک هجومی تبریزی ها به مهاجم این تیم او را در موقعیت خوبی قرار داد و در نهایت قاسمی نژاد موفق شد برای دومین بار دروازه حریف را باز کند.

 

ماشین سازی تبریز 2 سایپا 1 (رضا جعفری، دقیقه 50) : نارنجی پوشان که از ابتدای نیمه میل به باز کردن دروازه حریف داشتند با ارسال دیدنی کلانتری از روی ضربه ایستگاهی با ضربه سر جعفری اولین گل تیم خود را رقم زدند.

 

ماشین سازی تبریز 2 سایپا 2 (غلامرضا رضایی، 54) : دقایقی پس از گلزنی نارنجی پوشان این تیم یک بار دیگر به گل رسید و این بار رضایی با هنرنمایی خود موفق شد دروازه تبریزی ها را باز کند. او پس از جولان در محوطه جریمه ماشین سازی ضربه خود را به سوی دروازه این تیم روانه کرد.

 

ماشین سازی تبریز 3 سایپا 2 (پیام صادقیان، 61) : ستاره ماشین سازان در این دقیقه از بازی توانست بازهم تیم خود را پیش بیندازد، صادقیان که پیش از این نیز دو پاس گل ارسال کرده بود خود دست به کار شد تا برای تبریزی ها گلزنی کند و بازهم ماشین سازی از حریف خود پیش بیفتد.

 

ماشین سازی تبریز 3 سایپا 3 (دقیقه 71، ایوب کلانتری) : ضربه پنالتی به دست آمده توسط نارنجی پوشان توسط ایوب کلانتری نواخته و تبدیل به سومین گل سایپا در این بازی شد.

 

 

 

بهترین بازیکن:

 


چند بازیکن در دیدار باقی مانده از لیگ شانزدهم توانستند نبض بازی را به دست بگیرند و با درخشش خود نتیجه نهایی بازی را رقم بزنند، پیام صادقیان با ارسال دو پاس گل و به ثمر رساندن یک گل یکی از بهترین بازیکنان این دیدار بود، امین قاسمی نژاد نیز توانست در این دیدار دو بار برای ماشین سازان گلزنی کند، او تلاش زیادی داشت در این بازی هت تریک کند. علاوه بر این دو بازیکن، ایوب کلانتری نیز در اولین دیداری که برای تیم جدیدش به میدان رفت موفق شد یک بار گلزنی و یک بار گلسازی کند.

 

 

اتفاق ویژه:

 


تساوی در دیدار امروز باعث شد تا فرهاد کاظمی در 4 دیدار پیاپی موفق به برتری در برابر سایپا نشود، او در دیدار رفت فصل قبل با راه آهن در برابر این تیم با دو گل مغلوب شد، در دیدار برگشت لیگ پانزدهم نیز با تیم سیاه جامگان در برابر نارنجی پوشان به تساوی یک بر یک رسیده است، او در دیدار رفت امسال و بازهم با تیم سیاه جامگان در برابر سایپا قرار گرفت و مغلوب این تیم شد و امروز نیز با تیم ماشین سازی بازهم در برابر خودروسازان رنگ پیروزی را ندید و بازی با تساوی سه بر سه به پایان رسید.

 

 



دقایق حساس

 

 

دقیقه 6 - امین قاسمی نژاد اولین فرصت را در این بازی نصیب خود کرد اما حرکت این بازیکن از کنار محوطه و ضربه او به سوی دروازه حریف با واکنش فلاح زاده مهار شد. 
دقیقه 9 – ضربه محکم حبیب گردانی با اختلاف کمی از بالای دروازه سایپا به بیرون رفت.
دقیقه 25 – موقعیت ایده آل نارنجی پوشان در فاصله چند قدمی دروازه ماشین سازی توسط سجاد مشکل پور از دست رفت. 
دقیقه 31 – شوت دیدنی کاخا از پشت محوطه جریمه با واکنش دیدنی فلاح زاده به کرنر رفت.
دقیقه 40 – بازهم امین قاسمی نژاد به دنبال گلزنی بود و چیزی نمانده بود این بازیکن موفق به ثبت هت تریک شود اما ضربه روپای او با برخورد به تیرک افقی دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 47 – اولین خطر نیمه دوم دیدار، توسط نارنجی پوشان صورت گرفت اما ضربه بازیکن این تیم از روی خط محوطه شش قدم با واکنش به موقع مانوئل مهار شد. 
دقیقه 53 – رضا جعفری پس از دریبل دروازه بان ماشین سازان می توانست دروازه این تیم را باز کند با بدشانسی فرصت خود را از دست داد.
دقیقه 89 – حرکت و شوت دیدنی قاسمی نژاد چیزی نمانده تا این بازیکن را در این دیدار سه گله کند، اما واکنش فلاح زاده مانع از این کار شد. 
دقیقه 1 + 90 – نارنجی پوشان در اولین دقیقه از وقت های تلف شده می توانست گل برتری را درون دروازه حریف وارد کند اما مانوئل با حرکت زیبای خود توانست این فرصت را دفع کند.

 

دیدگاه‌ها