کد خبر : 1385906 | 19 دی 1395 ساعت 15:50 | 21.8K بازدید | 0 دیدگاه

می خواستم جایی باشم که شخصیتم حفظ شود؛

لک: به عشق کریمی 88 را انتخاب کردم

حامد لک خرید جدید سایپا در چارچوب دروازه است. لک در گفتگویی در مورد دلیل جدایی اش از صبا و هم چنین انگیزه هایش برای انتخاب سایپا گفته است.

لک: به عشق کریمی 88 را انتخاب کردم

به گزارش "ورزش سه" دروازه بان نیم فصل اول تیم صبای قم با بخشیدن مطالبات خود به تیم سایپا ملحق شد تا نیم فصل دوم را در این تیم سپری کند. این بازیکن در گفتگو با "ایران ورزشی" در مورد چرایی این جدایی، بخشیدن طلب 400 میلیون تومانی، انتخاب شماره 88 به خاطر عشق و ارادت به علی کریمی و سایر موارد صحبت کرده است. 


•  با اینکه همراه سایپا تمرین می‌کنی اما گویا هنوز مراحل اداری ثبت قراردادت کامل نشده.


 هیچ مشکلی وجود ندارد. تمام اقدامات مربوط به فسخ قرارداد من با صبا انجام شده و مهر باشگاه زیر برگه فسخ قراردادم هست که گفته شده که من تمام مطالباتم را بخشیده‌ام و قراردادم را فسخ کرده‌ام. خودم هم یک نسخه از آن را دارم اما هنوز یکسری از مراحل اداری ثبت قراردادم با سایپا باقی مانده که در همین یکی، دو روزه انجام خواهد شد.


•  اتفاقاً خیلی‌ها به خاطر بخشیدن مطالباتت از باشگاه صبا، جدایی‌ات را عجیب می‌دانستند.


 من تقریباً از فصل گذشته 116 میلیون از باشگاه صبا طلبکار بودم که با طلب این فصل من در مجموع رقمی در حدود 400 میلیون تومان شده بود. همه را بخشیدم.


•  چرا این تصمیم را گرفتی؟


 چون در دوران گذشته، افراد طلبکاری بوده‌اند که هنوز بعد از سال‌ها موفق نشده‌اند مطالبات خود را از باشگاه‌های‌شان دریافت کنند. صبا هم چند سالی است که اوضاعش به همین منوال است و می‌دانستم که این پول دیگر برای من پول نمی‌شود به همین خاطر بخشیدم.


•  با این حساب جدایی‌ات از صبا به خاطر مشکلات مالی نبوده!


 به هیچ عنوان نمی‌خواستم به هوای مسائل مالی به تیم دیگری بروم. بیشتر از مسائل مالی، برای من شخصیت آن تیم مهم بوده و هست. می‌خواستم جایی باشم که شأن و شخصیت حامد لک حفظ شود.


•  مگر شأن و شخصیتت در صبا حفظ نمی‌شد؟


 ببینید احترام از سوی کادرفنی همیشه دو طرفه بوده است. بین من و آقا صمد هم همیشه دوستی دوطرفه‌ای وجود داشته است اما یکسری اتفاقات در صبا افتاده بود که دلایل اصلی‌ام برای جدایی بودند.


•  نمی خواهید درباره این اتفاقات صحبت کنید؟ ‌


 نه. حالا من از صبا جدا شده‌ام و همه چیز تمام شده است. دیگر دلیلی وجود ندارد که درباره‌ این اتفاقات صحبتی کنم.


•  اینکه سایپا در نیم‌فصل اول نتوانسته مطابق انتظارها باشد، برایت مهم نبود؟


 آقای فرکی در هرتیمی که حضور داشته، تیم خوب و منسجمی را داشته. حالا درست است که سایپا اول فصل دچار بدشانسی شده اما با توجه به پتانسیل و توانایی‌هایی که این تیم دارد و با مهره‌هایی که به این تیم اضافه شده‌اند، قطعاً در نیم‌فصل دوم سایپای متفاوتی را خواهید دید. تیمی که در جدول جایگاهی شایسته نام سایپا داشته باشد.


•  انتخاب شماره پیراهنت در سایپا هم که حسابی خبرساز شد.


 به دلیل اینکه شماره یک بر تن دروازه‌بان سایپا است، من باید شماره دیگری را انتخاب می‌کردم که تصمیم گرفتم به خاطر عشق و ارادتی که به علی کریمی دارم، شماره 88 را انتخاب کنم. امیدوارم این شماره برایم خوش‌یمن باشد.


•  اگر خوش‌یمن باشد، احتمال دارد از این به بعد همیشه 88 بپوشی؟


 چرا که نه؟ امیدوارم با عملکرد خوبم بتوانم این شماره را جاودانه کنم و با این شماره راهی تیم ملی شوم.


به نظر می‌رسد انگیزه دعوت شدن به تیم ملی، این فصل حسابی در تو قوت گرفته.


 همانطور که در نیم‌فصل اول همه تلاشم را کردم، در نیم‌فصل دوم هم همین روند را ادامه می‌دهم تا بتوانم نظر کادر فنی تیم ملی را جلب کنم.


•  با توجه به اینکه سایپا دروازه‌بان داشته، نگران نیستی که نیمکت‌نشین شوی؟


 باشگاه من را جذب کرده که از من استفاده کند اما در ادامه راه این بستگی به خود من دارد که عملکردم طوری باشد که بتوانم نظر کادرفنی را جلب کنم یا نه؟ من هم همه تلاشم را می‌کنم که بهترین عملکردم را داشته باشم اما در نهایت همه چیز به نظر سرمربی برمی‌گردد. من یک بازیکن حرفه‌ای هستم و هرگز نمی‌توانم برای کادرفنی تعیین تکلیف کنم.


•  در مسابقه مقابل ماشین‌سازی که در ترکیب سایپا نیستی؟


 به خاطر قول و قراری که بین باشگاه‌های سایپا و ماشین‌سازی و سازمان لیگ هست، در این مسابقه در ترکیب نخواهم بود چون ظاهراً سازمان لیگ به این شرط بازی ماشین‌سازی – سایپا را به تاریخ 19 دی موکول کرده که دو تیم از بازیکنان جدید خود در این مسابقه استفاده نکنند.

دیدگاه‌ها