کد خبر : 1385908 | 19 دی 1395 ساعت 15:52 | 42.3K بازدید | 0 دیدگاه

نیم فصل اول لیگ شانزدهم 

انصاری، جذاب‌ترین چهره "ترین"های لیگ برتر

مسابقات فوتبال نیم فصل اول لیگ برتر با قهرمانی پرسپولیس به پایان رسید و تراکتور سازی و ذوب آهن در رده های دوم و سوم قرار گرفتند .

انصاری، جذاب‌ترین چهره "ترین"های لیگ برتر 

به گزارش "ورزش سه"،مسابقات لیگ برتر در حالی به نیم فصل خود رسید که آمار مختلف از این مسابقات نشان از اوضاع متوسطی از این مسابقات دارد .نه  برد چندان مهمی در این مسابقات ثبت شده و نه شاهکار خاصی از تیم دیگری ثبت شده است .

 

*بهترین خط حمله: 24 گل توسط تراکتورسازی در مسابقات نیم فصل وارد دروازه حریفان شد که میانگین متوسط 1.6 به ازای هر بازی را نشان می دهد .اما تیم ذوب آهن هم با اختلافی اندک ،23 گل زده است .
بدترین خط حمله متعلق به صبای 10 گله است که تساوی 3-3 سایپا و ماشین سازی که هر 2 بدترین خط حمله را داشتند باعث شد یک باره صبا صاحب بدترین خط حمله شود !

 


*بهترین خط دفاع: 5 گل درون دروازه پرسپولیس کاشته شده که میانگین بسیار خوب 0.33 گل به ازای هر بازی را نشان می دهد ،میانگینی که یکی از 3 عنوان برتر در تاریخ لیگ برتر بعد از 15 بازی است .
تراکتور سازی و گسترش فولاد ،تیم های بعدی هستند که 11 گل دریافت کرده اند .ماشین سازی با دریافت 26 گل بدترین خط دفاع لیگ برتر را دارد .

 


*بیشترین برد : 9 برد برای پرسپولیس ثبت شده که نشان از برتری و برد سرخپوشان در 60 درصد بازی ها دارد . بعد از پرسپولیس، تراکتورسازی در این عرصه دوم است .تراکتورسازی صاحب 8 برد در 15 بازی نیم فصل اول بوده است .


کمترین برد در نیم فصل اول به 2 تیم ته جدولی صبا و ماشین سازی تعلق دارد .این 2 تیم هر کدام تنها یک بار در لیگ برتر برنده بوده اند .

 


*کمترین باخت: یک باخت در 15 بازی برای تیم های فوتبال پرسپولیس و تراکتور سازی ثبت شده است .هر 2 تیم باخت خود را در هفته چهاردهم داشته اند .ماشین سازی در 15 بازی با 10 باخت بیشترین باخت را داشته و عملکردش در این عرصه هولناک بوده است .ماشین سازی در 13 بازی انتهایی خود 10 بار باخته و3 بازی دیگر را مساوی کرده است .

 


*بهترین تفاضل:13 گل در 15 بازی حاصل تفاضل گل های این تیم ها بوده است .تیم هایی که برتری یکه تازانه شان در لیگ برتر اتفاقی جالب است ،پرسپولیس و تراکتور سازی اولی با تکیه بر خط دفاع برتر و تراکتور به خاطر خط حمله خوبش بهترین تفاضل گل را دارند و ذوب آهن هم با تفاضل 10 ،در رده سوم این عرصه است .

 

*پر گل ترین بازی: 6 گل ،برای پر گل ترین بازی فصل ثبت شده است تساوی 3-3 بین پدیده و نفت آبادان از یک طرف و سایپا و ماشین سازی از طرف دیگر ثبت شده است و برد 4-2 تیم فولاد برابر نفت تهران دیگر بازی شش گله در مسابقات نیم فصل اول بوده است .

 

*بهترین گلزن :ساسان انصاری با زدن 12 گل در 11 بازی رکوردی جذاب و تاریخی را ثبت کرده است .او از بازی پنجم فولاد به میدان آمد و در 11 بازی یعنی در 990 دقیقه بازی برای تیمش 12 گل زد و میانگین یک گل در هر 82 دقیقه در این عرصه ثبت شده است .در بین تمام آمار ها بی هیچ تردیدی عملکرد ساسان انصاری و رکورد ثبت شده اش جذاب ترین آمار از بخش های مورد بررسی بوده است .

 

*پر گل ترین هفته: در هفته هفتم از مسابقات فوتبال نیم فصل اول 25 گل از خط دروازه ها گذشت تا پر گل ترین هفته با میانگین 3.12 گل به ازای هر بازی شکل بگیرد .


*بهترین بردها : برد 4- یک ،بهترین برد در نیم فصل اول بوده که در برتری پیکان برابر ماشین سازی و سپاهان برابر تیم فوتبال صبا ثبت شده است. 


البته تعداد زیادی برد با اختلاف 3 گل ثبت شده که جملگی این نتایج 3-0 بوده است و تنها بردهای 4 گله با اختلاف 3 گل نتایج مورد اشاره بوده است.

دیدگاه‌ها