کد خبر : 1385928 | 19 دی 1395 ساعت 16:56 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

پارسه در تلاش برای بازگشت به لیگ؛

سرگیجه در لیگ برتر والیبال

سازمان لیگ فدراسیون والیبال برای دومین بار یکی از تیم های لیگ برتری را از دور مسابقات کنار گذاشت اما پارسه هم در تلاش است مثل صالحین ورامین به لیگ بازگردد.

سرگیجه در لیگ برتر والیبال

به گزارش "ورزش سه"، اولین هفته از دور برگشت لیگ برتر والیبال با تصمیم جنجالی سازمان لیگ فدراسیون رو به رو شد جایی که پس از غیبت بازیکنان تیم صالحین ورامین در دومین دیدار، درخشنده اعلام کرد این تیم از دور مسابقات کنار گذاشته خواهد شد و اگر این اتفاق رخ ندهد من از شغلم کنار خواهم رفت. صالحین به لیگ برگشت و درخشنده همچنان به عنوان رییس سازمان لیگ به کار خود ادامه می دهد اما او این روزها با چالشی جدید رو به رو شده است.


سازمان لیگ روز گذشته رسما پارسه را منحل اعلام کرد و بازیکنان این تیم آزاد اعلام شدند که پس از این اتفاق سرمربی و 5  بازیکن پارسه به تیم های دیگر پیوستند. با این حال مرتضی الله وردی مدیر عامل این باشگاه که حتی یک درصد از مبلغ قراردادهای خود را هم پرداخت نکرده در تلاش است تا پارسه را یک بار دیگر به لیگ برتر بازگرداند. سازمان لیگ تمام بازی های این تیم در لیگ را از جدول بیرون کشیده اما مدیر عامل پارسه همچنان تیم خود را لیگ برتری می داند و پاسخ واضحی به شرایط کنونی لیگ داده نشده است.


مثل تصمیم قبل سازمان لیگ، همچنان دستور کنار گذاشته شدن پارسه قطعیت ندارد و تا روز چهارشنبه که هفته جدید لیگ آغاز خواهد شد شرایط این تیم نا معلوم خواهد بود.

دیدگاه‌ها