کد خبر : 1385941 | 19 دی 1395 ساعت 18:21 | 50.4K بازدید | 0 دیدگاه

فتاحی به ورزش سه خبر داد:

مشکل سرخابی‌ها برای ثبت قرارداد آندو و نریمان جهان

با قانون جدیدی که سازمان لیگ به تصویب رسانده دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نمی توانند قرارداد سامان نریمان جهان و آندو تیموریان را به ثبت برسانند.

مشکل سرخابی‌ها برای ثبت قرارداد آندو و نریمان جهان

به گزارش "ورزش سه"، بر طبق قانون جدید سازمان لیگ تیم هایی که می خواهند با بازیکنی در نیم فصل قرارداد امضا کنند، باید 10 درصد از بدهی های قبلی خود را پرداخت کنند و به اندازه قیمت بازیکنی که جذب کرده اند هم بدهی های خود را تسویه کنند.


پرسپولیس در روزهای ابتدایی فصل نقل و انتقالات موفق شد با سامان نریمان جهان قرارداد امضا کند اما این قرارداد هرگز به ثبت نرسید چون مدیران این باشگاه می دانند برطبق قوانین جدید سازمان لیگ این باشگاه باید پول زیادی را برای ثبت قرارداد با این بازیکن پرداخت کند که البته با عقد قرارداد احتمالی سروش رفیعی مبلغ پرداختی قرمزهای تهرانی بسیار بیشتر از این خواهد شد.


اما استقلال هم وضعیت مشابه پرسپولیس دارد و آنها باید برای عقد قرارداد با اولین خرید خود این مرحله را طی کنند تا بتوانند قرارداد کاپیتان تیم ملی را به ثبت برسانند. در حال حاضر آندرانیک تیموریان مورد نظر استقلالی ها قرار دارد اما با توجه به قوانین سازمان لیگ این انتقال هزینه زیادی روی دست آبی ها خواهد گذاشت.


سعید فتاحی، رییس کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر با تایید این خبر به ورزش سه گفت: این خبر درست است. تمام تیم هایی که بدهکار هستند، باید 10 درصد بدهی انضباطی خود را پرداخت کنند و به اندازه رقم قرارداد بازیکن جدیدشان هم پول پرداخت کنند. نه تنها استقلال و پرسپولیس بلکه تمام تیم ها تا این قانون را رعایت نکنند نمی توانند قرارداد بازیکنان جدیدشان را ثبت کنند.


او در پاسخ به این سوال که چرا این قانون در مورد ماشین سازی اجرایی نشد و این تیم توانست شهاب زاهدی را بازی بدهد هم گفت: این باشگاه هم بدهی داشت اما تا قبل از پایان نیمه اول بازی با سایپا بدهی خود را دادند و وقتی نامه به دست ما رسید، در نیمه دوم اجازه بازی به شهاب زاهدی را دادیم. ما در لیگ یک و دو این قانون را اجرا کرده ایم و از این به بعد هم تصمیم داریم در لیگ برتر آن را اجرایی کنیم.

دیدگاه‌ها