کد خبر : 1385943 | 19 دی 1395 ساعت 17:32 | 41.1K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش بختیار به حواشی؛ درخشش در تمرین

هافبک آبی ها روز یکشنبه با پشت سر گذاشتن حواشی مختلف چهره درخشان تمرین استقلال بود.

واکنش بختیار به حواشی؛ درخشش در تمرین

به گزارش "ورزش سه"، بختیار رحمانی هافبک استقلال روز یکشنبه پرحاشیه ای را سپری کرد. هافبک آبی ها که در ابتدای روز شایعه جدایی او از استقلال منتشر شده بود، پیش از شروع تمرین در گفت و گویی این جدایی را تکذیب کرده بود، خیلی زود در تمرین آبی ها حاضر شد.


رحمانی پیش از شروع تمرین با چهره ای شاداب در کنار دیگر بازیکنان تنیس فوتبال بازی کرد و در جریان این بازی نیز با شوخی و کل کل با سایر بازیکنا نشان داد که به این اتفاقات بی توجه است.


هافبک بازی ساز آبی ها اما در بخش پایانی تمرین که مربوط به فوتبال درون تیمی بود، نمایش درخشانی داشت. بختیار در این بخش نمایش قابل قبولی داشت و در دقایق پایانی روز خوب خود را با یک حرکت انفرادی زیبا که با یک ضربه از راه دور تبدیل به گل شد تکمیل کرد. حرکت بختیار رحمانی باعث شد تا یخ سکوهای کمپ حجازی نیز شکسته شود و حاضران در کمپ برای دقایقی این بازیکن را تشویق کنند.


رحمانی در اولین جلسه تمرینی آبی ها روز جمعه هفته گذشته بعد از شایعات زیادی که پیرامون او شنیده می شد، در تمرین روز فوق العاده ای را سپری کرد تا واکنش او به شایعات مربوط به لیست خروج، تنها درخشش در تمرین این تیم باشد.

دیدگاه‌ها