کد خبر : 1386010 | 19 دی 1395 ساعت 23:23 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

کونته:

برای کارت قرمز تری فرجام خواهی می کنیم

آنتونیو کونته، سرمربی چلسی، اعلام کرد که این باشگاه برای کارت قرمزی که جان تری در جریان پیروزی 4-1 مقابل پیتربورو یونایتد در جام حذفی دریافت کرد، فرجام خواهی خواهد کرد.

برای کارت قرمز تری فرجام خواهی می کنیم

به گزارش "ورزش سه"، تری که بعد از سه ماه در ترکیب اصلی آبی ها قرار گرفته بود، در دقیقه 67 دیدار امروز، به دلیل خطا روی لی آنگول، با کارت قرمز کوین فرند روبرو شد؛ تصمیمی که کونته آن را درست نمی داند.

 

او به خبرنگاران گفت:" فکر می کنم تصمیم داور درست نبود. اولین اینکه او بازیکن حریف را نگرفت. دوم به خاطر اینکه پشت سر او، برانیسلاو ایوانوویچ برای پوشش حضور داشت.

 

 

1172024

 

 

واقعا ناراحت کننده است که چنین اتفاقی می افتد. گرفتن کارت قرمز خوب نیست. باید به تصمیم داور احترام گذاشت اما در این مورد شاید فرجام خواهی کنیم زیرا شرایط خیلی واضح است؛ تری مستحق این کارت نبود."

 

کونته همچنین در مورد بازگشت ناتان آکه که در نیم فصل اول برای بورنموث بازی کرد، گفت:" من او را بازگرداندم زیرا او نشان داد که شایستگی حضور در فهرست چلسی را دارد. چلسی خانه اوست.او فصل گذشته برای واتفورد بازی کرد و این فصل برای بورنموث. او نشان داد که شایسته ماندن در تیم بزرگی مانند چلسی هست. من از بازگشت او راضی هستم."

دیدگاه‌ها