کد خبر : 1386077 | 20 دی 1395 ساعت 12:33 | 28.9K بازدید | 0 دیدگاه

رونالدو، شانس اول عنوان بهترین بازیکن فیفا

امشب فیفا مراسم بهترین بازیکن سال را برگزار خواهد کرد و کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید به احتمال فراوان عنوان بهترین بازیکن را از آن خود خواهد کرد.

رونالدو، شانس اول عنوان بهترین بازیکن فیفا

به گزارش "ورزش سه"، در بیست و پنجمین سالگرد بزرگداشت بهترین های فوتبال و پس از قطع همکاری فیفا و فرانس فوتبال، امسال پس از 7 سال، برای اولین بار فیفا عنوان خود را به صورت مستقل به بهترین بازیکن اهدا خواهد کرد.

 

مانند توپ طلا، 3  شانس اول کسب این عنوان، رونالدو، مسی و گریزمان هستند که به نظر شانس رونالدو از دو نفر دیگر بالاتر است. ستاره پرتغالی در سال 2016 به همراه رئال قهرمان چمپیونزلیگ و به همراه پرتغال قهرمان یورو 2016 شد و در نهایت موفق شد توپ طلا فرانس فوتبال را نیز از آن خود کند. انتظار می‌رود در این مراسم نیز او از سوی خبرنگاران، کاپیتان‌های تیم‌های ملی، سرمربیان تیم های ملی و مردم که رای هر کدام 25 درصد تاثیر دارد، به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شود.

 

1171703

 

همچنین در بخش بهترین سرمربیان نیز کلودیو رانیری در کنار فرناندو سانتوس و زین الدین زیدان قرار گرفته اند.به علاوه لیورپولی ها نیز به احتمال فراوان از سوی فیفا عنوان بهترین هواداران را دریافت خواهند کرد. در زیر لیست جایزه ها و نامزدهایشان آمده است:

 

بهترین بازیکن جهان: رونالدو، گریزمان، لیونل مسی

 

بهترین بازیکن بانوان جهان: ملانی بهرینگر، کارلی لوید، مارتا

 

تیم برتر سال از دیدگاه فیفا

 

بهترین مربی جهان: کلودیو رانیری، فرناندو سانتوس، زین الدین زیدان

 

بهترین مربی بانوان جهان: جیل الیس، سیلوا نید، پیا سوندهیج

 

جایزه پوشکاش: مارلونه، دانیوسکا رودریگز، موحد فیض

 

جایزه فیرپلی

 

عنوان بهترین هوادار: آدو دن هاگ، بروسیا دورتموند، لیورپول، تیم ملی ایسلند

دیدگاه‌ها