کد خبر : 1386468 | 22 دی 1395 ساعت 10:30 | 128.6K بازدید | 0 دیدگاه

با فسخ قرارداد یک و نیم میلیاردی آندو با ماشین سازی

استقلال آماده استقبال از تیموریان

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد رضایتنامه هافبک مد نظر استقلالی ها امشب از سوی باشگاه ماشین سازی صادر می شود تا زمینه بازگشت دوباره این بازیکن به جمع آبی پوشان پایتخت فراهم شود.

استقلال آماده استقبال از تیموریان

به گزارش "ورزش سه"، آندرانیک تیموریان کاپیتان سابق تیم ملی بعد از نیم فصل پر فراز و نشیب در ماشین سازی با ابراز تمایل علیرضا منصوریان برای بازگشت به استقلال روبه رو شد از همین رو در مذاکره با باشگاه تبریزی در پی دریافت رضایتنامه خود و کوچ دوباره به تهران برآمد.


آندو که پیش از این در دو مقطع با پیراهن استقلال روزهای درخشانی را در فوتبال ایران سپری کرده و به افتخارات زیادی دست پیدا کرد برای این که سال های پایانی فوتبالش را در تیم محبوب خود بگذراند در مذاکره با باشگاه ماشین سازی اعلام کرد که حاضر است تمام مطالباتش را ببخشد تا رضایتنامه خود را دریافت کند، مطالباتی که بنا به ادعای نزدیکان به این بازیکن تا امروز مبلغی بالغ بر 600 میلیون تومان است.


در شرایطی که منصوریان و استقلالی ها با امیدواری از نهایی شدن بازگشت آندو صحبت می کنند از تبریز خبر می رسد مذاکرات این بازیکن و باشگاه ماشین سازی در دو روز گذشته به نتایج جالبی رسیده تا جایی که هیچ بعید نیست رضایتنامه تیموریان تا امشب صادر شود و او به تهران بازگردد تا قراردادش را با استقلال به امضا برساند. آندو که قراردادی یک و نیم میلیاردی با باشگاه تبریزی داشت برای بازگشت به تیم محبوب خود حاضر به فسخ قرارداد سنگین خود با ماشین سازی شد، قراردادی که با توجه به بندهای موجود در آن کفه ترازو را به سمت تیموریان سنگین تر می کرد و باشگاه تبریزی چاره ای در موافقت با خواسته این بازیکن نداشت.


نکته جالب در فسخ قرارداد آندو با ماشین سازی این جاست که هیچ جابه جایی بازیکنی میان دو باشگاه نیز صورت نخواهد گرفت چون آندو خود به صورت یک طرفه و با اتکا به بندهایی در قراردادش می تواند فسخ آن را دریافت کرده و مسافر تهران شود. شاید به همین خاطر هم هست که استقلالی ها در آستانه بازی حساس با نفت در هفته اول دور برگشت، خود را آماده استقبال از این بازیکن کرده و امیدوارند با بازگشت تیموریان با تیمی قدرتمندتر در نیم فصل دوم لیگ برتر و بازی پلی آف با السد در لیگ قهرمانان به میدان بروند.

دیدگاه‌ها