کد خبر : 1386526 | 22 دی 1395 ساعت 15:23 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

مشحون منافع ملی را زیر پا می‌گذارد

مدیر باشگاه شیمیدر گفت: مشحون حاضر است به خاطر خصومت‌های شخصی منافع ملی ایران و کرسی‌های بین‌المللی از بین برود.

مشحون منافع ملی را زیر پا می‌گذارد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال در حکمی امیرحسین صفرزاده، مدی باشگاه شیمیدر را به دلیل تخلفاتی که داشته با 3 ماه محرمیت روبرو کرد که این حکم در چند سال گذشته برای یک مدیر باشگاه بی سابقه بوده است.

 

برهمین اساس صفرزاده در صحبت‌هایی اظهار داشت: در مورد این رای فقط می‌توان لبخند زد و سکوت کرد. هیچ اتفاقی نیفتاده و همه‌ مواردی که مطرح کردند بهتان و کذب است. پشت تمام این قضایا رئیس فدراسیون قرار دارد و شمشیری است که او از رو برای یک باشگاه خصوص بسته که در بسکتبال فقط یک طرفه هزینه می‌کند. امثال محمود مشحون در قهرمانی جوانان در آسیا سینه خود را سپر می‌کنند و این را به حساب خود می‌زنند، اما این باشگاه شیمیدر بوده که 4 بازیکن خود را در اختیار تیم ملی گذاشته که قهرمان شوند و فدراسیون نقشی نداشته است.

 

وی در مورد اینکه این حکم با لبخند هضم می‌شود یا خیر، ادامه داد: وقتی این مسائل از جای دیگری نشات می‌گیرد شما باید لبخند بزنید و به آنها بگویید هرکاری دلتان خواست انجام دهید.

 

مدیر باشگاه شیمیدر در مورد اینکه به رای صادره اعتراض خواهید کرد یا خیر گفت: اعتراض و استیناف را به جایی ببرید که به منصف بودن آنجا اعتقاد داشته باشید. استیناف هم دست خودشان است و باید منتظر باشدی که مشحون بگوی برگزار شود یا خیر، اما ما خودمان از مراجع ذی‌صلاح وزارت ورزش و حتی قضایی پیگیر هستیم، چون تمام آن گزارشات، مسائل و اطلاعیه‌ای که فدراسیون بسکتبال روی سایت خود قرارداده قابیلت پیگیری دارد. ما پیگیری می‌کنیم و امیدوارم مشحون هم جوابگو باشد.

 

وی در مورد اینکه گفته می‌شود این حکم‌ها به خاطر لجبازی و مشکلات مصطفی هاشمی و فدراسیون هم بود است، گفت: به عنوان یک ایرانی عضو کمیته حقوقی کنفدراسیون بسکتبال آسیا هستم ، اما محمود مشحون دو ماه پیش به آنها نامه زده که مرا برکنار کنند و ایمیل این موارد هم وجود دارد. کنفدراسیون آسیا هم در پاسخ به مشحون اعلام کرده اگر مخالف صفرزاده هستید و خواهان کنار گذاشتن او، فرد دیگری را هم نمی‌توانید معرفی کنید.

 

صفرزاده تاکید کرد: مشحون حاضر است یک کرسی ایران در آسیا به خاطر خصومت‌های شخصی که زاییده ذهن خود اوست، از بین برود و خوشحال می‌شوم که مشحون پاسخ این موارد را بدهد.

 

وی با اشاره به اینکه شیمیدر در لیگ سوم شد و کنفدراسیون غرب آسیا گفته بود سه تیم از ایران می‌توانند در مسابقات منطقه حضور پیدا کنند، اما مشحون در اردن و اجلاس وابا اعلام کرده بود ما فقط دو نماینده خواهیم داشت. کدام رئیس فدراسیون و در کجای دنیا حاضر است منافع ملی به این شکل از بین برود.

 

محد مشحون رئیس فدراسیون اعلام کرده است علاقه ای به پاسخگویی به این موارد ندارد.

 

 این صحبت‌ها در حالی از سوی صفرزاده مطرح می‌شود که پیش از انتخابات فدراسیون بسکتبال در خرداد ماه سال گذشته او مشحون را حامی خود دانسته و تاکید کرده بود: «در تمام روزهای سختی که داشته‌ام، محمود مشحون و حسن نوربخش هم حمایتم کرده اند. این حمایت از همان زمان 18 سالگی که اولین قضاوتم را انجام دادم تا به حال ادامه داشته است. شاید عده ای از ترس و واهمه بگویند که حالا با نوربخش و مشحون ارتباطی ندارند یا به صورت غیرعلنی ارتباط داشته باشند اما من علنا می گویم که با این دو نفر ارتباط دارم و هیچ زمانی مغضوب آنها نبوده‌ام و مطمئنم هیچوقت اینطور نخواهد بود.»

دیدگاه‌ها