کد خبر : 1386532 | 22 دی 1395 ساعت 15:27 | 45.7K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ کمیته انضباطی به ادعای فولاد درباره سروش

رییس کمیته انضباطی از قانونی بودن قرارداد سروش رفیعی با پرسپولیس در پایان دوران سربازی این بازیکن خبر داد و اعلام کرد او مشکلی برای همراهی سرخپوشان تهرانی نخواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، سروش رفیعی که با توجه به مشکلات در کارت پایان خدمتش از فولاد راهی تراکتورسازی شده بود، در پایان دوران سربازی و در نیم فصل قرارداد خود را با پرسپولیس به امضا رساند. اتفاقی که اعتراض رسمی باشگاه فولاد را در پی داشت و آنها اعلام کردند پیش از عزیمت به سربازی با این بازیکن قراردادی به امضا رساندند که به موجب آن او باید بعد از پایان سربازی به این باشگاه بازگردد.

 

1172460


اسماعیل حسن‌زاده، رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در این‌باره به ایسنا گفته: قبلا فولادی‌ها درباره این موضوع ادعایی داشتند که ما در ماه آذر جواب نامه‌شان را به آن‌ها ابلاغ کردیم. فولادی‌ها اگر باز هم ادعایی دارند می‌توانند آن را به صورت کتبی به کمیته انضباطی ارجاع دهند. سرنوشت رفیعی ارتباطی به کمیته انضباطی ندارد و دوستان فولادی برای درخواست جدید خود به صورت قانونی اقدام کنند. آن‌ها پیش از اینکه درخواستی را ارائه دهند می‌توانند به نامه‌ای که در آذرماه به آن‌ها ابلاغ کردیم مراجعه کنند. از نظر ما رفیعی مشکلی برای انتخاب تیم جدیدش ندارد و فولادی‌ها هم برای درخواست جدید اقدام کنند.

دیدگاه‌ها