کد خبر : 1386568 | 22 دی 1395 ساعت 16:44 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

آینده سازان، مهمترین غایب هفته دوازدهم بانوان

هفته سوم دور برگشت رقابت های لیگ برتر بانوان، روز جمعه برگزار می شود و یکی از سه ضلع اصلی مدعیان لیگ به دلیل قرعه استراحت در بازی های این هفته به میدان نمی رود.

آینده سازان، مهمترین غایب هفته دوازدهم بانوان

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که بازی های لیگ برتر بانوان به روزهای پرحرارت و هیجان انگیز خود نزدیک می شود، تیم آینده سازان میهن نجف آباد به دلیل قرعه استراحت در بازی های این هفته به میدان نمی رود و روز جمعه چهار دیدار در غیاب این تیم برگزار خواهد شد و تیم صدرنشین شهرداری سیرجان در سنندج به دیدار تیم راهیاب ملل می رود، تیم مدعی شهرداری بم در خانه خود میزبان قشقایی شیراز است، پالایش گاز ایلام از استقلال خوزستان پذیرایی می کند و خیبر خرم آباد نیز در خانه خود به دیدار همیاری آذربایجان شرقی خواهد رفت. 


* پیروزی احتمالی شهرداری بم باعث می شود تا این تیم با یک بازی بیشتر بالاتر از آینده سازان میهن نجف آباد در رده دوم قرار بگیرند. 


* دو تیم آینده سازان میهن نجف آباد و ذوب آهن در بازی های این هفته به میدان نخواهند رفت. 


* تا پیش از برگزاری بازی های این هفته شهرداری سیرجان با 29 امتیاز،‌ آینده سازان میهن اصفهان با 29 امتیاز و تفاضل گل کمتر، شهرداری بم با 28 امتیاز، پالایش گاز ایلام با 19 امتیاز، راهیاب ملل سنندج با 13 امتیاز، همیاری ارومیه با 13 امتیاز، قشقایی شیراز با 10  امتیاز، ذوب آهن اصفهان با 9 امتیاز، خیبر خرم آباد با 2 امتیاز و استقلال خوزستان با 1 امتیاز به ترتیب رده اول تا دهم جدول رده بندی را در اختیار خود دارند. 


* تمامی دیدارهای این هفته روز جمعه و راس ساعت 10 برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها