کد خبر : 1386592 | 22 دی 1395 ساعت 17:55 | 100.7K بازدید | 0 دیدگاه

حضور غیرمنتظره شجاعی در انتقال انصاری فرد

پیشنهاد انتقال یک میلیون یورویی ایرانی ها به پائوک!

ابعاد انتقال کریم انصاری فرد به پائوک روز به روز هیجان انگیزتر می شود زیرا مدیر برنامه ایرانی وی، مسعود شجاعی را نیز به این تیم پیشنهاد داده است.

پیشنهاد انتقال یک میلیون یورویی ایرانی ها به پائوک!

به گزارش "ورزش سه"، پائوک در نهایت برای انتقال به صرفه کریم انصاری فرد، پیشنهاد دو سال و نیمی به ازای سالانه 750 هزار یورو را پذیرفت و از آنجاییکه از توافق مهاجم ایرانی با پانیونیوس باخبر بود، در انتظار تکمیل شدن روند قرارداد بود.

 

در این حال، رسانه گاتزتا چاپ یونان گزارش می دهد که رضا فاضلی، مدیر برنامه ایرانی به باشگاه پائوک پیشنهاد داده است تا به ازای پرداخت 250 هزار یورو دیگر، مسعود شجاعی، دیگر ملی پوش ایرانی پانیونیوس را به خدمت بگیرد.

 

 

1155436

 

 

به نظر می رسد انتظار شجاعی برای پذیرش این پیشنهاد نوعی تلف کردن وقت باشد زیرا ترفندهای رضا فاضلی، خشم مدیران پائوک را برانگیخته است.

 

از طرفی دیگر، باشگاه پانیونیوس نیز تنها تا پنج شنبه به کریم انصاری فرد برای پاسخ دادن به پیشنهاد تمدید قرارداد زمان داده و در صورت عدم پاسخ روشن از سوی مهاجم ایرانی، ممکن است عواقب بدی در انتظار او باشد.

 

 

1165352

 

 

بعد از پیشنهاد عجیب مدیربرنامه ایرانی، روند انتقال انصاری فرد به پائوک نیز متوقف شده و احتمالا به زودی شاهد عکس العمل این باشگاه در مورد جذب مهاجم مورد توجه هواداران پائوک خواهیم بود.

دیدگاه‌ها