کد خبر : 1386707 | 23 دی 1395 ساعت 08:41 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

16 نکته جذاب از دیدار استقلال خوزستان - تراکتور

از ساعاتی دیگر دو تیم استقلال خوزستان و تراکتورسازی باید در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر بروند.

به گزارش"ورزش سه"، 16 نکته جذاب این دیدار را با هم مرور می کنیم:

1- دیدار رفت دو تیم با نتیجه 2-2 به تساوی رسید، آبی های خوزستانی که 2 بار از حریف خود عقب افتادند، در هر دو بار توسط رحیم زهیوی تساره نیم فصل خود به بازی برگشتند تا در نهایت با تک امتیاز بازی را ترک کنند.


2- تراکتورسازی در سه بازی دور رفت برابر خوزستانی ها سه تساوی به دست آورده است، شاگردان قلعه نویی امیدوار هستند تا فردا اولین برد برابر تیم های خوزستانی را به دست بیاورند.


3- استقلال خوزستان در 7 بازی خود در لیگ برتر برابر تراکتورسازی هیچ گاه موفق به پیروزی نشده است و امیدوار است فردا این طلسم را بشکند.


4- در 7 بازی قبل دو تیم 4 تساوی و 3 برد برای تراکتوسازی ثبت شده است.


5- رحیم زهیوی، میثم دورقی، سید جلال عبدی عزت پورقاز مهم ترین جدا شده های نیم فصل استقلال خوزستان هستند و در عوض آرش افشین، پیمان حشمتی، آلویس نانگ و مصطفی ماهی به این تیم اضافه شده است.

 

1129110


6-سروش رفیعی مهم ترین جدا شده تیم تراکتورسازی است و امیدعالیشاه و احمد نورالهی ورودی های جدید تیم تبریزی هستند.


7-سعیدآقایی، ‌ادینیو، شهرام‌ گودرزی و رمضانی بازیکنان مصدومی هستند که همراه با تیم تراکتورسازی به اهواز نیامده‌اند و استقلال خوزستان بدون محروم و مصدوم به مصاف تیم تبریزی می رود.


8-کریم انصاری فرد با 4 گل، لوسیانو ادینهو با 3 گل، رحیم زهیوی 2 گل و حبیب گردانی، میلاد میداوودی، آندرانیک تیموریان، فرشاد احمدزاده، میثم مجیدی، روح الله سیف الهی، محسن دلیر، نوید عاشوری، محمد ایرانپوریان و فرزاد حاتمی با 1 گل ، گلزنان 7 رقابت قبلی دو تیم هستند.


9- استقلال خوزستان در صورت پیروزی موقتا تا رتبه نهم بالا خواهد آمد و تراکتورسازی در صورت برد در اهواز می تواند موقتا به صدر جدول برود و به امید از دست رفتن امتیاز توسط قرمزهای پایتخت بنشیند.


10- پرگل ترین دیدار دو تیم مربوط به اولین بازی دو تیم در تاریخ لیگ برتر است که تراکتورسازی موفق شد با نتیجه 4-1 تیم اهوازی را در هم بکوبد، 3 گل از کریم انصاری فرد و یک گل از حبیب گردانی برای تبریزی ها در برابر تک گل میلاد میداوودی باعث شد تا تیم تبریزی بتواند اولین بازی را با برد به پایان برساند.


11- آلویس نانگ مهاجم جدید آبی های اهواز فصل قبل در تراکتورسازی تبریز بود و باید این بار برابر تیم سابق خود گلزنی کند.

 

1129120


12-امیدعالیشاه و احمد نورالهی که با سر و صدای زیادی از پرسپولیس به تراکتورسازی آمده اند امیدوار هستند تا در همان بازی اول ارزش های خود را نشان دهند.


13-تراکتورسازی 4 بازیکن در اردوی تیم ملی داشت که البته سروش رفیعی از جمع آنها جدا شد و به پرسپولیس پیوست، استقلالی های خوزستان دو سهمیه در تیم ملی داشتند که هر دو جدا شدند، رحیم زهیوی به الشحانیه قطر و عزت پورقاز به سایپا.


14-استقلال خوزستان در نیم فصل اول یک برد، یک تساوی و یک باخت برابر تبریزی ها به دست آورده است و امیدوار است بتواند این آمار را با برد در بازی فردا بهبود ببخشد.

 

15-ترکیب احتمالی استقلال خوزستان:
وحید شیخ ویسی، محمد طیبی، دانیال ماهینی، عقیل کعبی، پیمان شیرزادی، مصطفی ماهی، مهدی مومنی، سلمان بحرانی، آرش افشین، حسن بیت سعید و آلویس نانگ.


16- ترکیب احتمالی تراکتورسازی تبریز:
محمدرضا اخباری، هادی محمدی، خالدشفیعی، محمدرضا مهدی زاده، محمد ایرانپوریان، محمد نوری، محمد ابراهیمی، مهدی کیانی، امیدعالیشاه، مهدی شریفی و فرزاد حاتمی.

دیدگاه‌ها