کد خبر : 1386708 | 23 دی 1395 ساعت 08:44 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

دو تیم به دنبال قهرمانی نیم فصل هندبال

هفته نهم و آخرین هفته از دور رفت لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور در بخش مردان روز پنجشنبه با برگزاری ۵ دیدار برگزار می‌شود.

دو تیم به دنبال قهرمانی نیم فصل هندبال

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، هفته نهم و آخرین هفته از دور رفت رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور در بخش مردان امروز پنجشنبه ۲۳ دی ماه با برگزاری پنج دیدار پیگیری می‌شود. پیش از این قرار بود این مسابقات روز سه‌شنبه (۲۱ دی ماه) برگزار شود که به دلیل درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، این رقابت‌ها با دو روز تعویق دنبال می‌شود.

 

در این هفته تیم نفت و گاز گچساران میهمان تیم هپکوی اراک است و مهمترین دیدار این هفته نفت و گاز که هم‌اکنون در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد، برای حفظ عنوان خود باید برنده این دیدار باشند، چرا که لغزش یا تساوی در این دیدار، این تیم را از عنوان اولی نیم‌ فصل دور خواهد کرد.

 

تیم شهرداری کاشان که با یک امتیاز کمتر در رده دوم جدول جای دارد، پس از بازگشت از تورنمنت بین‌المللی هلند، با تجربه‌ای از رویارویی با رقبای خارجی و با انگیزه کسب پیروزی و تصاحب عنوان صدرنشینی در نیم فصل میهمان تیم نوین قطره مهر پارسه خواهد بود. در دیگر دیدار این هفته فولاد مبارکه سپاهان در اصفهان، میزبان صنعت مس کرمان است.

 

فولادی‌ها که در چند هفته اخیر موفق شدند با کسب برد و دریافت امتیاز، خود را از انتهای جدول به رده سوم برسانند، امیدوارم بتوانند با کسب پیروزی در این بازی، این عنوان را در نیم فصل برای خود حفظ کنند.

 

 در دیگر این هفته، دو تیم قعرنشین لیگ، شهرداری ارومیه و توسعه و عمران بافق در ارومیه به مصاف هم می‌روند و آخرین دیدار هم در تهران، نیروی زمینی میزبان بیتای سبزوار است.تیم بیتای سبزوار در این هفته با مربی برزیلی خود در مسابقات حاضر می‌شود.

 

برنامه کامل هفته نهم از رقابت‌های لیگ برتر به این شرح است:

 

* نیروی زمینی تهران ـ بیتای سبزوار

* شهرداری ارومیه ـ توسعه و عمران بافق

* نوین قطره مهر پارسه مرودشت ـ شهرداری کاشان

* هپکوی اراک ـ نفت و گاز گچساران

* فولاد مبارکه سپاهان ـ صنعت مس کرمان

 

تا این هفته از رقابت‌های لیگ برتر، نفت و گاز گچساران با ۱۲ امتیاز، شهرداری کاشان با ۱۱ امتیاز و فولاد مبارکه سپاهان با ۱۰ امتیاز در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

 

همچنین تیم‌های نوین قطره، هپکوی اراک، مس کرمان، بیتای سبزوار، نیروی زمینی تهران، توسعه و عمران بافق و شهرداری ارومیه در رده‌های چهارم تا دهم قرار دارند.

دیدگاه‌ها