کد خبر : 1386767 | 23 دی 1395 ساعت 13:36 | 66.9K بازدید | 0 دیدگاه

فردا رونمایی از سروش و سامان با پیراهن پرسپولیس؛

رسمی؛ مجوز بازی رفیعی و نریمان‌جهان صادر شد

در حالی که طی روزهای اخیر مشکلات زیادی برای ثبت قرارداد سامان نریمان جهان و همچنین سروش رفیعی به وجود آمده بود، پرسپولیس موفق شد، مجوز بازی این دو را در ترکیب تیمش کسب کند.

رسمی؛ مجوز بازی رفیعی و نریمان‌جهان صادر شد

به گزارش "ورزش سه"، مشکل اول برای ثبت قرارداد و دریافت مجوز بازی خریدهای جدید پرسپولیس به ابلاغیه ای بود که سازمان لیگ آن را اعلام کرده بود که باشگاه ها باید درصدی از مبالغ بدهی خود را پرداخت کنند و بعد از آن قادر به ثبت قرارداد بازیکن جدید خواهند بود. در این رابطه علی اکبر طاهری به عنوان سرپرست پرسپولیس که بعد از اعتماد وزارت ورزش و جوانان انگیزه زیادی یافته، توانست این مشکل را برطرف کند.


در ادامه فولاد به عنوان مدعی در قرارداد با سروش رفیعی، طی روزهای اخیر با ارایه مستنداتی به دنبال این بود که ثبت قرارداد رفیعی با پرسپولیس را غیرقانونی جلوه دهد که در این رابطه باشگاه پرسپولیس امروز با اعلام ثبت رسمی و دریافت مجوز بازی این هافبک شماره هفت تمام مشکلات مبنی بر حضور این بازیکن را برطرف کرد.


فریبرز محمود زاده، رئیس کمیته نقل و انتقالات در این باره اعلام کرد: «کارت بازی سروش رفیعی و نریمان جهان برای حضور در پرسپولیس صادر شد و این دو بازیکن می توانند در هفته شانزدهم لیگ برتر برای این تیم بازی کنند.»

دیدگاه‌ها