کد خبر : 1386792 | 23 دی 1395 ساعت 15:55 | 28K بازدید | 0 دیدگاه

شاگردان کمالوند باز هم در تهران نباختند؛

پیکان 1 - گسترس 1؛ تقسیم امتیازات در شهر قدس

پیکان و گسترش فولاد در پایان 90 دقیقه تلاش نتوانستند بر یکدیگر غلبه کنند و در نهایت این بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید.

پیکان 1 - گسترس 1؛ تقسیم امتیازات در شهر قدس

 

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان جلالی پس از امتیازات خوبی که در دیدارهای پایانی نیم فصل ابتدایی به دست آوردند امروز در اولین دیدار دور برگشت از گسترش فولاد پذیرایی کردند اما در نهایت نتوانستند بر این حریف برتری پیدا کنند و بازی خود را این بار با تساوی یک بر یک به پایان رساندند.


پیکان تهران- گسترش فولاد تبریز - ساعت ۱۵ - ورزشگاه شهدای شهرقدس؛ تماشاگر: 700
داور: وحید کاظمی – محمدرضا ابوالفضلی – مهدی عالیقدر – کوپال ناظمی – ناظر: محمدعلی فروغی.

 

اخطار:

 

امیرحسین کریمی (33)، سیامک نعمتی (49) از پیکان؛

 

بابک حاتمی (49)، داریوش شجاعیان (61)، ده خسوس (90+4) از گسترش فولاد

 


ترکیب پیکان:


رحمان احمدی، امیرحسین صادقی، سیاوش یزدانی، علی حمودی، هایراپتیان (44 - آرمان قاسمی)، امیر حسین کریمی (82- شهریار مقانلو)، محمد صادق بارانی، سیامک نعمتی، ابوالفضل ابراهیمی، گادوین منشا و مرتضی آقاخان (88 - سجاد آشوری).
سرمربی: مجید جلالی

 

ترکیب گسترش فولاد:


فرناندو دخسوس_ مرتضی اسدی، بابک حاتمی، سید محسن حسینی، علیرضا نقی زاده، مسعود ابراهیم زاده، رضا خالقی فر، مگنو باتیستا، محمد امین درویشی (83 - محمد اوسانی)،  داریوش شجاعیان و لوسیانوپریرا (17 - یوسف سیدی ( 90 - مصطفی اکرامی).

سرمربی: فراز کمالوند

 

شرح گل‌ها:


1_0(گسترش فولاد): در دقیقه 18 یوسف سیدی یک دقیقه پس از ورود به میدان روی پاس رضا خالقی فر و با یک شوت از پشت محوطه جریمه موفق شد دروازه تیم پیکان را باز کند.

 
1_1(پیکان): در یک رفت و برگشت در محوطه جریمه روی پاس علی حمودی توپ به سیامک نعمتی رسید واین بازیکن با یک  شوت محکم  گل تساوی پیکان را رقم زد.

 

شرح بازی:


شاگردان جلالی و کمالوند اولین دیدار خود در آغاز دور رفت رقابت های لیگ برتر را با تساوی به پایان رساندند. 
دو تیم نیمه اول این دیدار را آرام دنبال می کردند و هم پیکان و هم گسترش فولاد توپ را در میانه میدان در جریان قرار می دادند تا اینکه با مصدومیت شیمبا، تبریزی ها، مهاجم دیگر تیمشان را به میدان آوردند و موفق به گلزنی شدند. پس از این گل، بازی از سوی هر دو تیم با هیجان بیشتری دنبال می شد و هر دو تیم به دنبال این بودند تا باز هم دروازه دیگری را باز کنند و در این میان پیکانی ها موفق شدند تا پیش از پایان نیمه اول، بازی را به تساوی بکشانند و با تساوی راهی رختکن شوند.
اما در نیمه دوم و تا میانه های آن اتفاق خاصی در میدان نیفتاد و دو تیم به بازی فیزیکی روی آوردند. این اتفاق باعث شد تا درگیری بین بازیکنان بالا گیرد و داور نیز در دفعات دست به کارت شود؛ اما از دقیقه 70 به بعد، بازیکنان دو تیم میل به باز کردن دروازه حریف داشتند و البته در این میان سهم پیکانی ها را بیشتر از حریف می توان دانست اما زهر حملات این تیم به قدری نبود که بتواند دروازه حریف خود را باز کند، هرچند گسترشی ها نیز در دقایق پایانی و در چند حمله خطرساز شدند اما آنها نیز به گل نرسیدند تا این بازی با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

 

بهترین بازیکن: 


یوسف سیدی، مهاجم جوان گسترش فولادی ها که بازی را از روی نیمکت آغاز کرد، خیلی زود و در دقایق ابتدایی پس از مصدومیت شیمبا به میدان آمد و توانست تنها گل گسترشی ها را به ثمر برساند، البته در این میان باید از سیامک نعمتی نیز نام برد، گلزن پیکانی ها در این بازی که تنها گل تیمش را به ثمر رساند تلاش ویژه ای داشت تا گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند، اتفاقی که نیفتاد.

 

اتفاق ویژه:


گسترش فولادی ها با تساوی در این بازی رکورد جالبی را به نام خود زدند، آنها در لیگ شانزدهم و در بازی های بیرون از خانه تاکنون طعم باخت را نچشیدند. آنها در بازی های بیرون از خانه با یک یا سه امتیاز کار خود را به پایان رساندند و از این نظر تنها تیم لیگی محسوب می شوند.

 

دقایق حساس:

 

دقیقه 2: ضربه سر منشا به آرامی در دستان خسوس جای گرفت. این موقعیت روی ضربه کرنر به دست آمد.

دقیقه 15: شوت حاتمی روی یک ضرب ایستگاهی به شکلی خطرناک به بیرون رفت.

دقیقه 25: روی خطای دو ضرب بازیکنان گسترش فولاد یک خطای دو ضرب در محوطه جریمه نصیب بازیکنان پیکان شد که البته شوت امیرحسین صادقی با فاصله از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 36: ضربه ایستگاهی داریوش شجاعیان با اختلاف کمی از کنار دروازه رحمان احمدی به بیرون رفت. این ضربه به شکل مواج و به قصد سانتر ارسال شده بود.

دقیقه 68: پرتاپ اوت بازیکنان تیم پیکان به محوطه جریمه گسترش رسید و در شلوغی محوطه جریمه ضربه آرام منشا در دستان خسوس جا گرفت.

دقیقه 70: پیکان دقایقی است که خطرناک ظاهر شده و ضربه نعمتی این بار با فاصله از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 71: پاس کات بک مرتضی آقاخان از سمت راست با ضربه ابوالفضل ابراهیمی همراه شد و این توپ به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 78: ضربه سر منشا باز هم روی پرتاپ اوت دروازه تیم گسترش را با تهدید روبه رو کرد.

دقیقه 80: ضربه یوسف سیدی از پشت محوطه جریمه با فاصله راهی اوت شد.

دقیقه 89: سانتر یوسف سیدی به شکل خطرناکی عرض دروازه را طی کرد و مهاجم گسترش به توپ نرسید.

 

حاشیه:

 

*تماشاگران پانزده دقیقه پیش از شروع دیدار اجازه حضور در ورزشگاه را پیدا کردند.

*بازیکنان تیم پیکان با بنر تسلیت به مناسبت درگذشت آیت الله هاشمی به زمین وارد شدند.

* کادر فنی دو تیم برخورد گرمی پیش از شروع دیدار با یکدیگر داشتند.

* پیش از شروع مسابقه به مناسبت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی و درگذشت بازیکن امید تیم نفت تهران، یک دقیقه سکوت در ورزشگاه حاکم شد.

* لوسیانو پریرا در دقیقه 12 با مصدومیت روبه رو شد و به بیرون از زمین منتقل شد. در هنگام مصدومیت بازیکنی با شیمبا برخوردی نداشت.

*نزدیک به 300 نفر این بازی را از نزدیک تماشا می کنند.

* شیمبا که با مصدومیت از ناحیه کشاله ران روبه رو شده بود جای خود را به یوسف سیدی داد.

* وحید کاظمی داور مسابقه در دقیقه 33 بازی را قطع کرد و به فراز کمالوند تذکر جدی داد.

* دو بازیکن تیم پیکان لئون هایراپتیان و امیرحسین صادقی به شدت مصدوم شدند. هایراپتیان در کنار زمین در حال مداوا شدن است و شرایط خوبی ندارد.

* مجید جلالی نیز مانند فراز کمالوند به تصمیمات داوری اعتراض دارد و ایستاده بازی را دنبال می کند.

* کارت زرد از جیب داور مسابقه به زمین افتاد و درویشی، بازیکن گسترش کارت را به او پس داد.

دیدگاه‌ها