کد خبر : 1386839 | 23 دی 1395 ساعت 17:26 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش به معاوضه بختیار و شجاعیان: خدا شفایتان بدهد!

کمالوند: داوران می‌گویند لال شو و حرف نزن!

سرمربی تیم گسترش فولاد نسبت به عملکرد تیمش و داوری دیدار با پیکان به شدت ابراز ناراحتی کرد.

کمالوند: داوران می‌گویند لال شو و حرف نزن!

به گزارش "ورزش‌سه"،  فراز کمالوند در نشست خبری بعد از دیدار با پیکان حاضر شد و صحبت هایی را انجام داد. مشروح حرفهای کمالوند را در ادامه می خوانید:

 


برخی احساس مسئولیت نداشتند
ما در نیمه اول سوار بر بازی بودیم. گل هم زدیم اما روی یک غفلت گل خوردیم. اگر یک بر صفر به رختکن می رفتیم؛ شاید قضیه فرق می کرد. از برخی بازیکنان تیمم راضی نیستم و شاید در بازی های گذشته از آنها استفاده نکنم. نامی از کسی نمی برم اما برایم عجیب است؛ ما روی تمام نقاط قوت و ضعیف پیکان کار کرده بودیم اما برخی احساس مسئولیت نداشتند و قطعا با آن ها برخورد می شود.

 


امیدوارم مصدومیت شیمبا جدی نباشد
باید وضعیت لوسیانو پریرا توسط پزشکان تیم ما بررسی شود تا ببینیم مصدومیتش در چه اندازه است. امیدوارم جدی نباشد؛ چون یار کلیدی ما است.

 


کامرانی فر فرقی با قبلی ها ندارد
درباره داوری مسابقات لیگ برتر باید بگویم آقای کامرانی فر همان راهی را می رود که نفرات قبلی رفتند. هیچ فرقی نکرده است. امیدوار بودیم آمدن کامرانی فر تاثیر بگذارد اما انگار قضاوت ها نوبتی است؛ شما نگاه می کنید یک هفته به فلانی قضاوت می دهد، هفته بعد به دیگری می دهند و یک هفته هم یک شیرازی داور می شود! اینطور که نمی شود. 

 


هوادار که نیستم بروم و ورزشگاه تخمه بخورم!
به اعتقاد من در داوری ما باید یک تحول اساسی ایجاد شود. حرف هم بزنی می گویند اعتراض کردی! می گویند لال شو حرف نزن! هوادار که نیستم بیایم ورزشگاه و تخمه بخورم! مربی تیم هستم. 

 


جایگیری داور اشتباه بود
همین امروز دو کارت زرد بیهوده به دو تیم داد. نه به ما باید می داد و نه به حریف. اکثر تصمیماتش غلط بود و اصلا جاگیری اش در زمین غلط است. او اصلا خیلی از صحنه ها ندید، بعد می گوید من هدست دارم. این هدست ها هم داستان جدیدی شده است. چون هدست دارند بازی را نباید ببینند!

 


خدا شفایتان بدهد!
در پایان نشست خبری یکی از خبرنگاران از کمالوند درباره شایعه معاوضه داریوش شجاعیان و بختیار رحمانی پرسید که او با حالتی عصبانی خطاب به او گفت: «این حرف ها چیست؟! خدا شفایتان بدهد!»

دیدگاه‌ها