کد خبر : 1386882 | 23 دی 1395 ساعت 18:40 | 19.1K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد پاسور سابق تیم ملی از بازی ندادن به جوان ها؛

پاسور آینده دار در ایران داریم؛ به آنها بازی بدهیم

امیر حسینی، پاسور سابق تیم ملی والیبال ایران و کنونی شهرداری تبریز معتقد است که پاسور آینده دار برای تیم ملی در اختیار داریم اما باید به آنها بازی داد.

پاسور آینده دار در ایران داریم؛ به آنها بازی بدهیم

به گزارش "ورزش سه"، امیر حسینی، پاسور سابق تیم ملی والیبال ایران درخصوص انتخاب سرمربی برای تیم ملی بزرگسالان می گوید: «فدراسیون نباید زود تصمیم بگیرد و نباید با عجله مربی تیم ملی را انتخاب کند. عجله باعث می شود که بعد از ۶ ماه بگویند فلان مربی خوب نبود و مربی دیگری را باید جذب کنیم.»

 

او با بیان اینکه در انتخاب سرمربی عجله جایز نیست، ادامه داد: «بهتر است با آرامش و سر فرصت همه جوانب را در نظر بگیرند و اطلاعات مناسب از همه مربیان را جمع کرده و با آگاهی کامل بهترین را جذب کنند. مهم نیست که مربی لیگ ما را از نزدیک ببیند، چراکه می شود فیلم های بازی های لیگ را در اختیارش قرار داد و کارشناسان والیبال بازیکنان با استعداد را به مربی جدید معرفی کنند.»

 

پاسور سابق تیم ملی والیبال ایران عنوان کرد: «خوشبختانه در والیبال ما پاسورهای خوب زیاد هستند، هم پاسور جوان و آینده دار داریم و هم پاسورهایی که چند سال است در این ورزش فعالیت دارند، اما متاسفانه تا این لحظه به آنها بازی ندادیم. اگر در هر تورنمنت به یکی، دو تا از این بازیکنان بازی داده شود، بدون شک می توانند آینده خوبی داشته باشند.»

دیدگاه‌ها