کد خبر : 1386922 | 23 دی 1395 ساعت 20:25 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

توصیه یان رایت به اوزیل؛ بهانه نگیر!

یان رایت، اسطوره باشگاه آرسنال، تاکید کرد که مسوت اوزیل نباید از ابهام در آینده آرسن ونگر، به عنوان بهانه ای برای عدم تمدید قرارداد استفاده کند.

توصیه یان رایت به اوزیل؛ بهانه نگیر!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که طولانی شدن مذاکرات تمدید قرارداد اوزیل، شایعات در مورد آینده او را افزایش داده، او به تازگی به نشریه کیکر گفت که اگر ونگر در آرسنال بماند، او هم قراردادش را تمدید خواهد کرد اما یان رایت این ادعا را نادرست می داند.

 

او به خبرنگاران گفت:" اگر قرار باشد او به خاطر کسی در آرسنال بماند، آن هواداران هستند. این چیزی است که او باید بگوید:" برای ونگر احترام زیادی قائل هستم اما عاشق باشگاه و هوادارانم."

 

 

1172814

 

 

او باید تاکید کند که از بودن در آرسنال راضی است زیرا چیزی که گفته به این معنی است که اگر آرسن ونگر برود، او هم خواهد رفت. وقتی حرف هایش را خواندم، چنین برداشتی کردم.

 

وقتی جورج گراهام از آرسنال جدا شد، اینطور نبود که بازیکنان دسته دسته از تیم بروند. ما برای باشگاه بازی می کنیم. چیزی که او در مورد ونگر گفته، بیشتر یک بهانه است.

 

چیزی که او باید بگوید این است که" من می خواهم شرایط تمدید قراردادم فراهم شود زیرا من این باشگاه را می شناسم. ترجیح می دهم ونگر بماند اما می خواهم در آرسنال بمانم و می دانم که آنها در مسیر درستی قرار دارند."

 

دیدگاه‌ها