کد خبر : 1386982 | 24 دی 1395 ساعت 02:15 | 76.9K بازدید | 3 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

زیدان: توهین به راموس و خانواده‌اش دردناک بود

رئال مادرید امشب در بازی برگشت دور یک هشتم نهایی کوپا دل ری برابر سویا به تساوی 3-3 دست یافت و در مجموع با برتری 6-3 راهی دور بعد شد.

زیدان: توهین به راموس و خانواده‌اش دردناک بود

به گزارش "ورزش سه"، در این بازی هواداران سویا بارها به راموس و خانواده اش توهین کردند و البته کاپیتان رئال که خودش اهل سویا است و فوتبالش را نیز از سویا شروع کرده، با زدن گل دوم رئال، پاسخ خوبی به ناسزاها داد.

 

 

1172892

 

 

زیدان در همین رابطه گفت:« به خاطر این توهین ها به راموس ناراحتم. خود راموس نیز بسیار ناراحت است. متاسفانه نمی توانیم جلوی این توهین ها را بگیریم. سرخیو هیچ کار تحریک آمیزی در زمین نکرد و تنها بازی خودش را انجام می داد.  او اهل همین جاست و برای سویا بازی کرده است. توهین به راموس و خانواده اش واقعا دردناک بود.»

 

رکورد 40 بازی متوالی بدون شکست:« شاید سویا استحقاق پیروزی در این بازی را داشت ولی پس از زدن گل اول، کمی خیالمان راحت تر شد و در دقایق پایانی می دانستیم که شانس خوبی برای به تساوی کشیدن بازی داریم. در مجموع شایسته صعود بودیم و از رکوردشکنی هم خوشحالم.»

 

بازی یکشنبه با سویا در لالیگا:« امروز بسیار سختی کشیدیم. سویا به بازی سرعت می داد و با حمایت هوادارانش بسیار هجومی بازی کرد. بازی یکشنبه بازی متفاوتی خواهد بود و اطمینان داریم که مثل امشب سختی خواهیم کشید. خواهیم دید نتیجه بازی چه خواهد شد.»

 

دیدگاه‌ها