کد خبر : 1387079 | 24 دی 1395 ساعت 15:35 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

نمره قبولی برای ابراهیمی در نقش رهبر استقلال

هافبک گلزن استقلال برابر نفت تهران بعد از تغییر پست در دو دیدار گذشته این تیم نمایش قابل قبولی داشت.

به گزارش "ورزش سه"، امید ابراهیمی در بازگشت از اردوی تیم ملی مرد اول علیرضا منصوریان در دیدار برابر نفت تهران بود. آبی ها در این بازی هر چند نمایش قابل قبولی نداشتند اما توانستند بر خلاف رسم نیم فصل اول، از تک گل خود به خوبی دفاع کنند تا شروع آنها در نیم فصل دوم با 3 امتیاز سرنوشت ساز همراه باشد.

 

1172965


ابراهیمی که در نیم فصل اول در پست غیر تخصصی به میدان می رفت، از روزهای خوب خود فاصله گرفته بود اما بعد از تغییر سیستم منصوریان در دو بازی سپاهان و نفت تهران، ابراهیمی نمایشی مانند آنچه از او در دو فصل گذشته به یاد داشتیم را ارائه کرد. ابراهیمی حالا در بازگشت به پست اصلی خود در مرکز زمین، در این دو بازی به خوبی نقش یک رهبر را در میانه میدان برای آبی ها با خصوصیات منحصر به فرد خود ایفا می کند. استقلال برابر سپاهان در حالیکه آبی ها فاصله زیادی تا باخت نداشتند، گل تساوی را به ثمر رساندند و در دیدار با نفت تهران نیز به خوبی از تک گل خود دفاع کردند تا ابراهیمی در پست تخصصی خود در میانه میدان نمره قبولی بگیرد. با این وجود اما به نظر می رسد منصوریان همچنان برای انتخاب یک رهبر در میانه میدان استقلال بی توجه به داشته های رختکن خود، در خارج از این تیم به دنبال بازیکن مورد نظر خود می گردد.

 

1172967


هافبک آبی ها در تمرین ریکاوری استقلال نیز با جدیت حاضر شد و در کنار سایر بازیکنان تمرینات خود را آغاز کرد. ابراهیمی که در دیدار با استقلال خوزستان محروم است، با توجه به تعطیلی تمرین روز شنبه آبی ها می توانست در تمرین حاضر نشود اما هافبک سختکوش استقلال در دو فصل گذشته که همواره حضور پر رنگی در تمرینات داشته، ترجیح داد در تمرین حاضر شود تا نشان دهد که او ویژگی های مورد نیاز یک رهبر را دارد.

 

1172966

دیدگاه‌ها