کد خبر : 1387089 | 24 دی 1395 ساعت 15:57 | 41.6K بازدید | 0 دیدگاه

مهدی رحمتی از نیمکت به شیرجه و آشتی

کاپیتان اول تیم فوتبال استقلال در عجیب ترین برهه دوران فوتبالش قرار گرفته است اما آنچه واضح است او دارد به خوبی این شرایط را مدیریت می کند.

به گزارش ورزش سه، مهدی رحمتی که در بازی با نفت تهران در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با کادرفنی استقلال به مشکل خورد، در بازی با سپاهان در هفته پانزدهم لیگ برتر نیمکت نشین شد و شایعه شد که درخواست رضایت نامه کرده، شایعه ای که البته خودش خیلی زود آن را تکذیب کرد.

 

1172972


اما مهدی رحمتی در اولین روز بعد از تعطیلات نیم فصل استقلال بدون توجه به حواشی به محل تمرین آمد وبا انگیزه کار خود را دنبال کرد تا کادرفنی تیمش را مجاب کند که به او بازی بدهد. 


هرچند مهدی رحمتی در بازی روز گذشته برابر نفت تهران هم در ترکیب اصلی استقلال جایی نداشت ولی او برخورد کاملا حرفه ای با این موضوع داشت و در تمرین امروز هم با آمادگی کامل شرکت کرد. 

 

1172973


اما بی تردید مهمترین نکته تمرین استقلال آشتی رحمتی با محمد خرمگاه بود تا حالا کاپیتان استقلال بیشتر از هر زمان دیگری به ترکیب اصلی نزدیک باشد. 


آنچه مسلم است مهدی رحمتی در این روزها کاملا آماده است و قصد دارد هر طور شده خود را به ترکیب اصلی استقلال تحمیل کند، البته او این بار به دور از حواشی به دنبال پس گرفتن جایگاه خود است.

 

1172974

دیدگاه‌ها